Multifunkciós rakéta (rallygép, kamion, busz)
Szöveges ítélet
Csak szuperlatívuszokban szólhatok a gépr?l...
El?tte is buszlimuzinjaim voltak (Espace, Scenic, Corolla verso) , úgyhogy van összehasonlítási alapom...
A Rönók sem voltak rosszak, de a szervízük (RENAULT CSÁSZÁR) katasztrófa!!! )
Az én Avensis Versóm kapott ( 3000 km-nél) egy RIDER Hungáriás chipet, amivel 144 Le és 347 Nm-lett fékpadon mérve, és érdekes módon a chippel 1 literrel kevesebbet evett.
A gyorsulás 11.2 re javult a végsebesség óra szerint 205 lett.
A nyomatékrugalmassága pedig fantasztikus...90-150 ig, mint az 530d BMW...
Valamint ette a gumikat el?l...
Én alapvet?en munkaeszköznek tartom az autót, úgyhogy kapott t?lem eleget: Trélerrel 170-nel 400 km padlón, vitorláshajó rakomány trélerrel 120-szal 1200 km-en, 5 q cement a csomagtartóban és 10 q az utánfutón.... 180-as átlaggal Kölnbe és vissza....
De ez mindent kibírt, igaz, hogy a szervizeket is megcsináltattam, 15 helyett 10 ezrenként és csak a legjobb olajokat kapta, valamint betartottam a forró turbó h?tésére és a hideg motor hengerfejének kímélésére vonatkozó gyári ájánlásokat.
Az els? fék kezdett rázni már 10.000 km-nél és ez minden újabb Toyotára jellemz?...(van Corolla, Hiace, Yaris, Dyna egyaránt), valamint 2* eljátszotta a check engine lámpás, majd 30-cal men?s mutatványt, amit?l kirázott a hideg, f?leg akkor, amikor ez mínusz 22 fokban történt hajnali 2 kor az Alpok közepén.
Amikor ezután bevittem a szervízbe, kaptam egy új turbót, mivel állítólag a régit sorozatszám alapján akkor is cserélni kell, ha nincs baja...ennek sem volt....
A gyerekek, asszony is imádták, mert minden elfér benne, jó a kilátás és még a három gyerekülés is elfért a középs? sorban.
Még két cimborámat sikerült rábeszélni erre a típusra és ?k is hasonlóan jó tapasztalatokkal szolgálhatnak, hasonló menetteljesítmények mellett.
Én már eladtam, de ha már nem lesz cégautóm, akkor veszek egy ugyanilyet!!!!
Hogy egy kicsit kritikus legyek:
Az árához képest meglehet?sen puritán az alapfelszerelés, s?t nem is rendelhet? hozzá semmi!!!! Ez azért ciki..
Hibalista
- Els? féktárcsák szabályozva, majd garanciában cserélve.
- Turbó garanciában cserélve.
- Leveg?mennyiség-mér? garanciában cserélve.
Ide hordtam szervizbe
TOYOTA AUTÓHÁZ VESZPRÉM
Korrekt, jó szakemberek!!!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 98000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Corolla VERso | Következő autója? | amit az úr ád... |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
