A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Avensis (2011-2015)

Avensis T27 2.0 D4D kombi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kenyelmes csaladi auto

Szöveges ítélet

Elözö autom haromajtos alacsony Colt volt, csalad bövülese miatt nagyobb kenyelmesebb kombit kerestünk.

Ez a 2.0 Liter diesel (124 LE) nem egy erömü benne,de közlekedesre megfelelö. Utolag mar lehet a 2,2-t vennem, csak akkor tartottam töle, hogy az kevesbe megbizhato.
Nem vagyok dieselparti, de a matek ezt dobta ki. Amikor vettem naponta 30km autopalya oda-vissza volt a napi meloba jaras, plusz evente 3X/4X az egesz kisgyerekes csalad bele kell ferjen 1000-2000km-es utra.
Vetelkor Passat/Mazda6/Accord volt meg amit ebböl a korosztalybol nezegettem, de ez volt a legolcsobb közülük, meg ebben a km-t valosnak vettem tutira 1 evesen 87.000 km-nel nem-igen lehet többet belerakni.

Motor: a kisebbik 2 literes diesel van benne, ami megfelelö utazashoz, nem egy szelvesz, de jol hasznalhato. (Hozza kell tenni amikor megvettem napi szinten 400LE-s sportautot hasznaltam munkaban, igy az erös sajat auto nem volt fö szempont)

Futomü: Nagyon kenyelmes, jo uttartasu nem sportos. Meg 1 eves koraban volt garancian a bal elsönel valami csere(mar nem tudom mi pontosan, de aknafedeleknel adott ki fura hangot, es szerviz cserelte szo nelkül azota nincs vele gond)

Kormany: Ekkora autohoz tul direkt, autopalyan kis mozdulatra is figyelni kell.

Hely/ter:
Összesegeben 4 tagu csaladnak megfelelö mind eröben, mind terben.
Sokminden belefer a csomagtartojaba(2 nagy börönd 2 babakocsi 2 kisbörönd, plusz maradek helyre szatyrok)
Ami meglepö, hogy a hatso ülesen meg kenyelmesebben el lehet ferni, mint elöl. Abszolut nincs helyszüke. (190 cm vagyok)
Ami hatalmas plusz csladosoknak, hogy nincs kardanalagut, igy ket gyereküles köze is be lehet ülni nem labat felhuzva kuporogva kell utazni.

Külsö: izles kerdese, nekem tetszik, meg ma sem hat öregnek
Fenyezese ellenben nagyon vekony hamar lejön ha valami nekimegy. Ellenben az alapozas jo, mert nem rozsdasodik, meg ha a szin le is jött.

Fogyasztas 5-7 Liter közötti 7 liter felett nem volt sosem, de 5 alatt sem.
A hosszu utakra van kitalalva arra jo, mint minden diesel.

++ helykinalat jo mind utazni, mind csomagoknak( nincs hatul kardanalagut)
+ kenylemes futomü
+ eddig megbizhato auto
++ Navi/Multimedias rendszere jol hasznalhato erintökepernyö es gombok jo kombinacioja, Navi jol hasznalhato, jol követhetö.


- tul direkt kormany
-- vekony fenyezes
--- Esöszenzor nagyon nem jol van parameterezeve, sosem ugy töröl ahogy nekem lenne jo ami idegtepö sokszor, es nincs benne szaggatott
- Ha a hangeröt allitja az ember akkor kitakarja a navi legfelsö reszet, ami zavaro lehet bizonyos helyzetekben
- müszerfal kormany mögötti reszen a közepsö kijelzö narancssarga ami pihentetö a szemnek, de a forulatszamerö es km-ora között nagyon elütö. Egyerüen csak jobban passzolt volna oda feher hattervilagitas. Mert a ket masik mutato szep önmagaban
-Központi kijelzö ejjeli, nappali valtasa a lampakapcsolasatol függ, igy nappal neha eleg sötet ha kezileg felkapcsolom a lampat

Összessegeben csaladi utazoeszköznek tökeletes. Elözö automat megszerettem nagyon, ezzel "csak" teljesen elegedett vagyok.

Hibalista

- Elsö bal futomüben valami :D 90.000 km 1,5 evesen - jobb elsö nappali feny 200.000 km 7 evesen - AGR szelep eltömödese 190.000 km 7 evesen (Korona idöszak miatti rövid tavok) - - AGR szelep csere DPF tisztias majd csere 290.000 km 10 evesen - Klimakompresszor csere 305.000 km 11 evesen

Ide hordtam szervizbe

Toyota markaszervizNem volt különleges dolguk, szerviz rendben zajlott, mindig kaptam csereautot.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Független magánszerelö joval olcsobb mint a markakereskedes de szakertelem megvolt.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2013
Kényelem (8) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 87000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 220000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Colt Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Avensis 2011 (2012)

További ítéletek (12 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A közlekedésre való autó

Avensis 2.0 D4-D SOL - 2012
2012.08.24 10000   4,0

A nagymutter összkomfortosa

Avensis 1.8 - 2011
2019.08.10 70000   -

Amit elvársz egy Toyotától

Avensis Wagon T27 2.0 D4-D Sol - 2012
2020.07.05 46132   -

Felső kategóriának álcázva,de nem az!

Avensis 2.0 - 2014
2015.02.25 25000   -

Hatalmas szerelem

Avensis 1,8 Benzin - 2011
2021.01.09 250000   -

Kenyelmes utazoauto

Avensis 2.0D-4D 124LE Wagon - 2013
2015.02.05 25600   3,0

Nekem 5 csillag

Avensis Avensis Wagon SOL 2.0 D-4D - 2013
2014.02.08 76000   5,0

Nyugi és kényelem

Avensis 1.8L Sedan Sol CVT Xenon Navi - 2014
2014.09.15 15000   5,0

Papamobil, az öreg hűséges

Avensis 2.0 D4-D, 124LE, SOL, Wagon - 2012
2017.01.16 100765   -

Sportosan is vezethető családi autó

Avensis 2.2 D4-D Sol kombi - 2012
2013.01.24 15000   5,0

Szárazföldi hajó...

Avensis 2.0 D4-D - 2012
2014.05.28 27500   4,0

kettős személyiség, fehér bárány vagy fehér paripa

Avensis 2,2 D4D Executive Sedan - 2012
2012.12.02 231000   5,0

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)