A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Avensis (1997-2003)

Avensis 2.0 Sol Limited Sport Edition 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Találtam egy újszerű, gyönyörű Avensist

Szöveges ítélet

Teljesen véletlenül toppant az életembe, eredetileg eszembe sem jutott, hogy T22-es Avensist vegyek, de a sors így akarta.
Előző autómat egy V6-os 406-os kombi Peugeot hirtelen elég jó áron megvették alólam. A kollégám épp mesélte, hogy másnap megy megnézni egy egyterűt, mert nekik az kényelmesebb és be foga számíttatni a Toyotát. Épp olajcseréről hozta vissza, amikor kértem mutassa meg. Megnéztem, ennyi idősen ilyen egyben lévő autót nem sűrűn lát az ember. Tulajdonképpen 1 perc gondolkodás után megegyeztünk, reggel a pözsóval mentem dolgozni este a Toyotával mentem haza. Ami nálam szempont volt, hogy 5 ajtós, nagy csomagtérrel, és férjen be három ülésmagasítós gyerekülés, befért.
Az autó magyarországi forgalomba helyezésű, 2008-ig vezetett szervízkönyv, akkor volt benne 108ekm, csillogó metálfekete fényezés, kopás és teljesen újszerű belső tér, minden gyári tartozékkal, 4 kulccsal, az elmúlt évek szervizeléséről igazolt számlákkal, téli és nyárigumikkal vettem meg.
Limited Sport Edition kivitel, ez a 028-as sorszámú. Ez a Sol felszereltségen felül, ami az akkori csúcs volt gyári Toyota Motorsport rugókkal 3cm-t ültetett futómű, 16-os Toyota OZ Racing felnik, metálfekete fényezés, és sötétített hátsó ablakok, króm kipufogóvéget jelentette. Tulajdonképpen csak a bőrbelső és az automataváltó hiányzik belőle, de nekem ez így bőven elég, igaz közel 8 évnyi automatázás után visszatérni a kuplungnyomogatáshoz bizonyos szempontból visszalépés, de szerencsére nem fenyeget Demoklész kardja, hogy mikor dobja be a váltó az unalmast.
Elég jól megy ez a 3S-FE 2literes 128le-s motor, nyomatésos már alul is, és 4400-nál éri el a nyomatékcsúcsát, japános de nem kell leforgatni, hogy menjen, 2000-es fordulatnál váltva is dinamikusan lehet vele közlekedni a mindennapokban. Nagyon jó kompromisszum, mert alul sem gyenge, és ha kell megy, de mivel ez egy Avensis nem kívánom, hogy nyomjam neki, Nyugalmat áraszt még ezzel a sportos külsővel is.
Remélem beválik hosszú távon is, mivel ismert előéletű volt, rendszeresen szervizelt a vételkor szokásos dolgokra sem kellett költenem, pl. épp aznap kapott friss olajat, szűröket amikor megvettem. A típusra jellemző anyósülés előtti műszerfal tetején lévő szellőzőrepedés ennél is megvan, de más hibája nincs.
Eddig csak az derült ki, hogy két felnit görgőztetni kell, ez rázta be az autót 120 felett, de 15 éves felnikről beszélünk, és szereznem kell hozzá négy felnikupakot, mert azok elvesztek. Ennyi az összes hibalista eddig.

Update:

Bő két hónap után sem tudtunk összebarátkozni, egyszerűen nem illettünk egynáshoz, így meghirdettem és még aznap el is vitték. Jó autó volt a maga nemében, de nekem túl gagyi hatást tükrözött, amolyan fapados érzés.

Hibalista

- Toronycsapágy csere

Ide hordtam szervizbe

Anti a világ legmegbízhatóbb és legkorrektebb autószerelője, XVI.kerület

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1999
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 162000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 406 V6 Break Következő autója? egyelőre pár évig ez marad
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Avensis 1997 (1997 - 2003)

További ítéletek (150 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"A"Kategória

Avensis 2.0 D4 vvt-i.SOL AUT. - 2002
2008.10.24 15000   -

0 hiba

Avensis 1,6 - 2000
1999.11.30 155000   -

0 kompromisszum:)

Avensis 1.6 sol - 2000
2008.08.10 40000   -

140 ezer mérföld fölött is van élet bővített kiadás

Avensis 1,6 - 1999
2013.02.03 96000   -

450 ezer km fölött is hibátlan teljesítmény

Avensis 1.6 lineaterra - 1998
2009.06.17 456000   3,0

5,85l/100km, 4 személlyel....

Avensis 1,6 s - 1998
2010.01.10 47000   2,3

A biztos társ

Avensis 1,8 sol vvti - 2001
1999.11.30 300000   -

A fekete szépség

Avensis 1.6 Linea Terra - 1999
2010.03.26 2000   -

A fenntartási költségek királya

Avensis 2,0 Aut-Full - 1998
1999.11.30 17500   1,0

A hasznos és szeretnivaló iparos

Avensis 1,6 terra - 1999
1999.11.30 5000   -

A hatalmas, jobbkormányos fogyasztásbajnok

Avensis 1,8 GS - 1998
2010.11.13 8500   -

A japán autó se

Avensis 1,6 VVTi - 2001
2010.10.01 24000   3,7

A jobbkormányos szegénykeverékes angol

Avensis 1,8 GS - 1998
2010.12.03 8500   -

A kitartás és megbízhatóság mintaképe

Avensis 1,8 vvti - 2001
1999.11.30 155000   -

A legmegbízhatóbb igásló - 1,6 WAGON

Avensis 1,6 WAGON - 1998
2011.12.19 200000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)