A megtestesült megbízhatóság
Szöveges ítélet
Mindig mindenhova elvitt és visszahozott! Egyszer sem éreztem úgy, hogy ne tudnék vele eljutni a világ végére és vissza anélkül, hogy azon aggódnék, hogy menet közben hol hagy cserben. Kényelmesnek mondható a maga lassan 20 éves korával együtt. Minden percben nyugodt voltam, szerviz jó előre kiszámítható volt.
A belső műanyagok az idő múlásával kezdtek szépen kikeményedni, de a minimális gondozás ellenére sem porladt el.
A belső tere a mai autókhoz képest igencsak egyszerű, mondhatnám hogy csúnya de azt azért mégsem, inkább csak nyomasztóan nyugodt.
Ugyanakkor amikor kigördült a gyárból már akkor is csak úgy lehetett rá tekinteni, hogy ha ebbe beül valaki akkor még a legvérmesebb versenyzőt is megszállja a végtelen nyugalom, vagy az unalom :) Erre motorikusan is hozzájárult a Toyota, hiszen nem egy rakéta. Gumifüstölésre kimondottan alkalmatlan.
Megbízhatóan tartja az utat, de ha egyszer megcsúszik, akkor erősen orrtolós, alulkormányozott.
*
Negatívum: megöregedett és hiába mondtam neki hogy "upgrade" nem reagált rá :)
Hibalista
- kb semmi váratlan nem volt! Fék, futómű azaz csak amit a jó magyar utak kihoztak! önindító 15 év után, meg a kuplung, de az is csak mert kiszolgálta magát 150.000ezer kilóméter után :) - Azaz semmi más mint amit az induláskor a kis japók ne mondtak volna meg előre hogy mit mikor kell kicserélni.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 12 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 220000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Fiesta | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.2/10) |
