A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Auris (2007-2009)

Auris 1,4 VVT 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Életem második szerelme

Szöveges ítélet

Előljáróban csak annyit, hogy a jogosítványom meglehetősen friss, tavaly augusztus 10-én kaptam kézhez ( hát, nem kapkodtam el: betöltöttem az ötvenkettőt...). Viszont kölyökkoromtól közlekedem, először motorral, később rendszeresen kerékpárral, városban és országúton is. A vezetői vizsgákat tavaly mésfél hónap alatt megcsináltam.
Az első autónk egy 15 éves Toyota Corolla XLi 1,3 volt; szerettem, nem is nagyon akartam egyelőre újat. Az lett a vesztem, hogy autószalonokba kezdtem járogatni és az újdonságok varázsa hamar "megfogott". Történetesen épp a nyíregyházi Toyota Titánnál kezdtem tavaly ősszel és az Auris már akkor lenyűgözött!
Természetesen más márkák is szóba kerültek, pl. Honda Civic 1.8-as (sajnos nagyon drága - "bérből és fizetésből" élünk...), Seat, Skoda, Fiat 500 (nagyon tetszett!), de a Honda kivételével szerintem egy sincs partiban az Aurissal.
Februárban, teljesen véletlenül belefutottam a Neten a Titán akciójába: egy ezüst 1.4-es Aurist hirdettek Luna felszereltséggel alapáron, azaz 350 ezer kedvezménnyel (persze csak a hitel jöhetett szóba). Egy óra mulva le volt előlegezve az autó!
Március 7-én vehettük át és eszméletlen érzés volt először vezetni (habár azóta is az!). Mindenekelőtt egy üveg pezsgővel vártak, és a kocsihoz Pirelli téligumik, csomagtértálca, 4 db gumiszőnyeg, eü.csomag, izzókészlet járt ajándékba. A Luna tartalmazza az ABS-t, 9(!) légzsákot, bőrkormányt, bőr sebváltógombot, első-hátsó elektromos ablakemelőket, manuális klímát,kormányról vezérelhető MP3-as, hathangszórós audiót (ami nem is szól rosszul - igaz az itthoni másfél millás hifi cuccot nem éri el, dehát ez nem is lehet cél), kormány- és vezetőülés variálhatóságot stb... És (számomra) eszméletlenűl szép kívül is de a belseje a mai napig lenyűgöz.
Amitől féltem, hogy "csak" 1.4-es motor van benne. Azt hittem lomha lesz, de nem az. Persze nem sportkocsi, de a saját szintjén igazán jól teljesít. Kb. 11 nap alatt beleraktuk az első 1000 km-t, jelenleg 2700-nál tartunk, de nem tudom megúnni. Kezdetben szokni kellett az előzéseket, mert 90-100 as tempónál is inkább harmadikba ajánlatos visszakapcsolni, mint negyedikbe, és akkor megindul mint a golyó! Viszont városban már 50 körűl "kéri" az ötödiket. Ennélfogva a számítógép lecövekelt a 6.3-as átlagfogyasztásnál vegyes közlekedésnél (város-országút kb. fele-fele). Volt olyan 200 km-es utunk (igaz főleg országúton), hogy 5.7 jött ki - még a bejáratás alatt! A sebváltó precíz, bár előfordul, hogy a hátramenetet csak másodszorra sikerül megtalálnom. A fék jó, igaz, először nekem is hátborzongatóan csikorgott, ez a jelenség azonban a kilométerek növekedésével csökkenő intenzitást mutat.
A kényelem ebben a kategóriában szerintem elsőrangú. Nem szeretek a kormányba bújni, a nejem meg még jobban hátratolta az ő ülését, de hátul is is nagy hely van. Az ülések jók, órák múlva sem vagyok fáradt. A középkonzol átkozottul dizájnos, a fedeles tartóba rengeteg CD befér, egyedül a "híd" alatti rekesz érhető el nehezen menet közben. A kapcsolókat könnyű volt megszokni, még a számitógép két gombja is jól kezelhető menet közben.
A futómű stabil, először még kissé keménynek is tűnt ( a Corolla némiképp himbálódzott), most már nem. A kilátás hátra kissé valóban nehézkes a "C" oszlop miatt, de a tükrök mindenéret kárpótolnak: nagyon jó képet adnak.
A motor csendes - alapjáraton alig van hangja és még 100-nál is élvezhető a hifi, sőt még 140-nél sem éreztem tolakodónak.
Száz szónak is egy a vége: álmaim autója (ennyiért mindenképp!).

Hibalista

- Semmi !

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2700
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Corolla XLi Következő autója? Toyota
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Auris 2007 (2007)

További ítéletek (69 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"még egy izzót sem tudtak rajt cserélni "

Auris 1.4 Luna - 2007
2012.09.05 53000   1,5

A 400 Nm ereje

Auris 2,2 D-4D Premium Active (177Le) - 2007
2008.01.19 5000   1,7

A HARMADIK VILAG!!!

Auris 2,2 d4d D-CAT! - 2007
2008.06.05 16   1,7

A családtag

Auris 1,4 D-4D - 2007
2010.03.05 7000   -

A csalódás

Auris 1.6 dual vvt-i Luna - 2007
2009.09.30 23000   1,0

A hűséges szövetséges

Auris 1.4 D4D LUNA - 2007
2008.11.06 15700   -

A mindennapokra kiváló

Auris 1,4 VVT-i LUNA - 2007
1999.11.30 4800   -

A-ból B-be korrekten

Auris 1,4 - 2009
2009.10.21 8000   -

Aki szótlanul teszi a dolgát

Auris 1.4vvti - 2008
2009.01.31 3500   2,0

Alapvetően Pullman

Auris 1.6 VVT SOL - 2007
2008.12.06 9000   3,0

Azért még mindig TOYOTA

Auris Aquatis 1.4 VVT-i - 2008
2012.06.24 95000   4,4

Betétcserés asszony-állat

Auris 1,4 alap - 2007
2008.01.11 4200   2,5

Bólogató automata

Auris 1,4D4D - 2007
2008.05.11 8000   2,5

Csak egy autó....

Auris 1,4 Aquatis - 2008
1999.11.30 4000   1,0

Csak tankold és kivisz a világból

Auris 1.4 D4D Luna - 2007
2010.09.10 55000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)