A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Auris (2007-2009)

Auris 1.4D Aquatis 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Vissza Japánba

Szöveges ítélet

Benzinest akartam és japánt - az utóbbi valósult meg. Impulzus vásárlás volt, mint sok más autóm...de ez az első dízel... Magamhoz mérten sokáig kerestem (vidéki vagyok), de általában mire eljutottam volna megnézni, már elvitték a kinézett járművet - hála a Totalcar térítésnek ;) A szívó-benzin-japán-jó állapot... nos, mire elolvasod a hirdetést, már nincs meg ;)
Eldöntöttem, h ha 30 km-es körön belül nem találok autót, akkor rohadjak meg ;)
Ez lett: Jó állapotú japán dízel, drágán.
The selling points:
1. láncos vezérlés
2. nincs kettős tömegű lendkerék
3. nincs részecskeszűrő
4. nem nagyon vannak beárazva az autósboltokban a turbók, a befecskendező rendszerek, nem is nagyon ismerik ezt a motort - azaz nem nagyon kell alkatrész hozzá.
5. beszéltem egy tulajjal, akinél 395000-nél állt az óra (első tulaj) - a belső világításra panaszkodott, más meghibásodás nem volt.
6. jól fogyaszt, a turbólyuk fölött elfogadhatóan jól is megy

Negatívumok:
1. A belső világítás nálam is elhallgatott...
2. 1.4d; óriási turbólyuk lent - ha észreveszed magad bárhol, ahol semmi keresnivalód, leszabályzásig kell forgatni az egyest, hogy ne egy gigantikus turbólyuk közepén találd magad kettesben.
3. Ez egy nagy Suzuki ;) Tudod, a magyar swift ;) Nem kényelmes, hangos (menetzaj, a motor nem veszélyes), fura a futómű, zörgések előfordulnak az utastérben.
4. Nem érdekel, mit mond a katalógus, a csomagtér nem túl nagy - olyan négyes golf szerű.
5. vannak japános következetlenségek, pl az 55 literes tank ellenére 900km fölött nagyon paráztat, hogy tankolj, aztán kattanásig belemegy 45 liter... Szal még volt 10 liter a tankban, de már elveszi a board-ot és villog, hogy TANKOJJÁ!!!
+1. kb 3 hónapig tartott, míg magamra tudtam állítani az ülést és a kormányt, fájt a hátam benne. Az ülés egyébként japánosan keskeny, én elég széles vagyok...

Mindenki kérdezi a fogyasztást... Hát ez láb, hőmérséklet, útviszonyok és közlekedési helyszín kérdése. Jellemző fogyasztások:
1. Nyaralás:
-10 nap: M3, M0, M7, Keszthely, majd tekergés az északi parton, 1100km: 5,2L/100km
1. Munkanap:
-város 4km, közút 15km, város 3km: 5,6L/100
3. Hektikus munkanap:
-10 hideg indítás plusz az előző munkanapos penzum: 6,1L/100km
4. Hektikus munkanap egy 2017 januári -20 fokkal megspékelve: 7,9L/100km

Egy adalék a fogyasztáshoz; egy nyári munkanapon reggel a munkahelyre beérve kinyitottam a motorháztetőt és megfogtam a hengerfejet. Meleg volt, de nem sütött, azaz nagyon kevés a motor hulladékhője. Sztem hosszú távú közúti ingázásnál a standard 4,5L simán tartható lenne - ha 22km után nem meleg a motor, akkor ez tényleg hosszabb távokra való lenne. Nálam úgy tud ennyi lenni, ha útakadály vagyok ;)

Egy használós-futkározós autót általában 8-9 éves korában veszek meg és 15-16 éves korig használom optimális esetben. Eddig 10-11 hónap alatt 18 ezret mentem vele, nem érzem úgy, hogy ne érné meg nálam ezt a kort, azaz elégedett vagyok.

Még egy adalék; 46 éves vagyok, 173cm. Ketten vagyunk a nejemmel, a gyerekek már kirepültek. Pont elég ez az autó, főleg, h neki is van sajátja ;)

Hibalista

- Egy izzó a belső világításnál - még nincs javítva

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 171000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 19000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Golf 4 Következő autója? még nem foglalkoztat
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Auris 2007 (2007)

További ítéletek (69 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)