Kis igény? autó, igényteleneknek
Szöveges ítélet
Le kell szögezzem, csak mint cégautót használtam ezt a förtelmet. De utáltam, amennyire csak egy autót utálni lehet.
Belül undorító az anyagmin?ség, ronda zörg? és rossz tapintású m?anyagok vesznek körül mindenhol. Az ´autó´ 4 évesen lelakottabb állapotba van, mint a korábbi 11 éves VW Golfom. A küls? visszapillantók folyamatosan mintha ki akarnának esni a helyükr?l, folyamatosan rezegnek. Az oldalsó kartámasz még egy óvodásnak is vékonyka, hátul pedig a kisujjam se fér rá. A hátsó részen ülni amúgy is elviselhetetlen, max. 10 percig birom ki ingerültség nélkül, utána minden bajom lesz és ki akarok szállni.
A hátsó ülések d?lésszöge is rossz, a térdem nem fér el még egy 165cm-es sof?r mögött sem. (Igaz nagyobbra n?ttem mint az ´átlagmagyar´, én 188-on álltam meg. Magam mögé egy vékony papírlap se férne be.)
Az autó 100 fölött darabjaira akar hullani, semmit nem hajlandó gyorsulni és már 50km/h fölött halálfélelmem van. Amúgy is vékonyak az ajtók, belül meg a béna min?ségérzet? m?anyagok vesznek körül, szóval nem érzem magam biztonságban. Hogyha netán szél fúj, folyamatosan görcsben áll a gyomrom és teljes er?vel markolom a kormányt, nehogy felborítson és bevágjon az út széli árokba, mint valami szörföst, aki a rosszul befogott szélt?l ráhasal a vízre.
Ahhoz hogy a dobozzal felvegyem a forgalom ritmusát, pörgetni kell a motort, mint az állat, ilyenkor persze sokat zabál, mint a kiéheztetett fogoly. 1,3-mas motor, 10literes fogyasztással? Még jó, hogy a cég fizeti a tankolását. Ráadásul viszonylag s?r?n kell váltogatni, ami ezzel a borzasztóan pontatlan és nyers váltóval kínszenvedés. Sokszor 2x kell megprobálnom berakni a megfelel? fokozatba, mert ?felsége nem kívánja tenni a dolgát. A Wartburg kurbliváltóját is nagyobb élmény volt pakolgatni, mint ezt.
A forgalomban úgy érzem magam, mint egy szürke egérke, folyamatos kisebbségi komplexusom van és mindenki úgy közelít hozzám, hogy biztosan egy kalapos, vidéki kisnyugdíjas vagyok, szóval közlekedés szempontjából mindenki utál.
A keszty?tartó teljesen el van görbülve, az üléshuzat alapból ronda és mostmár fakó. Az els? ülések olyanok, mintha egy négy lábú iskolaszéken ülnék az autóban. Semmit se tartanak, kényelmetlenek és a magasból nem érzem az autó mozdulatait. A gázpedált felülr?l kell nyomni, a kormányt viszont függ?legesen kell tekerni, tehát se nem áruszállítós, se nem személyautós.
A csomagtartó pici, f?leg ha netán ezzel négy ember akarna menni valahova, mondjuk 3 napra.
Egyetlen pozitívum, hogy az ´autó´ abszolút nem borulékony. Els? ránézésre sokkal rosszabra számítottam, igaz ÉRZÉSRE a kanyarokban mindig magam alá ürítek az ijedtségt?l.
Hibalista
- Megkarcolódott a hátsó ajtó. A márkaszervíz által elvégzett javítás után a festék lepattogzódott.
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Top Boldizsár
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
--
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 22000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Golf | Következő autója? | Honda (a saját autóm egy isteni jószág) |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.7/10) |
