A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Sx4 (2006)

Sx4 1.5 GC LPG 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

LPG SX4 1.5 GC, a takarékos cityline,( NO TURBO yeah)!!

Szöveges ítélet

Schlaufux 2 címen írtam már, de nem engedett belépni a rendszer. Szóval imádom, bár az A-oszlop miatt kanyarban, zebrás kereszteződésben hajolgatni kell, hogy jól lássak. Csomagtartója nyaralásra is elég nagy:2 gyerek + 2 pici bőrőnd mellettük hátul(azért nincs nyomorgás),csomagtartó a háttámláig pakolva. Ennyi a cuccunk. És akkor most a pénzügyekről: 20%-kal vettem, 10 évre,svájci frankra... A válság miatt 15 havi részletet fizetek évente. Viszont nyaralásra nem viszünk kaját és nem főzöcskézik az asszony... úgyhogy ne sajnáljon le senki.Tehát elférünk szépen a csomagokkal.Legutóbb már LPG-sen a szükségpótkerék is a csomitartóban utazott.
Hátul elfér 3 gyerekülés egymás mellett,a csomitartóban elfért a babakocsi, tehát elég nagy belül. Egyébként aki csurig akarja pakolni a csomitartót pl.utazáskor, annak tanácsom: 3 fejtámla fel a plafonig, azok megfogják a csomagokat fékezésnél is.
L P G: Drága a benzin, a dízel és nem szeretném a dízelszerelőipart támogatni(ajánlott olvasmány:pl. fr. dieselmotoros SX4 a népítéletben, de sokszor szív a dízelesek pénztárcája) így hosszas információgyűjtés és banki engedély után beszereltettem a gázt. 2.785.000-ért vettem a kocsit 2008-ban, hitelre. Haver a Passatját szintén ennyiért vette 2,5 évesen kp., akkor egyből 4 féktárcsa+ami kell, 4 225-ös nyári gumi,azóta turbó hiba osztrák autópályán biztosítással is 2 ezer eurojába került.Na, nem egy kategória, de az árak sem ugyanazok. Visszatérve: Ajkán szereltettem be. Szigorúan be lett szerelve az olajozórendszer. Pótkeréktartály,így a pótkerék itthon van, de ha kimozdulok a városból, beteszem.Vettem defekt sprét, de a gumis szerint ne használjam,mert akkor vége a guminak. Asszem Stag elektronika van benne, az ajkai beszerelőműhely azt szereti, de bármit beszerelnek az ügyfélnek..18+ 250ezer volt a beszerelés.Minden automatán megy,benzinnel indul, aztán 37fokos vízhőmérsékletnél átkapcsol gázra. talán 1.5 tank benzin fogyott így el márciustól.Nyáron szerelői tanácsra a kánikula miatt teletankoltam, mert a benzin sem a régi,és ha felhevül, esetleg nem indul.Mivel ennyit járok, nincs ideje megromlani a tankban, ősztől tavaszig 10L-eket tankolok, hogy ne égjen a lámpa. Költői kérdés:amúgy miből van a benzin? Se íze, se bűze.
Olvastam a Duster LPG-tesztet, ahol 10 perc után kapcsolt át gázra,én sokallom.Nekem max. 3 km után átkapcsol gázra akkor is ha kinn alszik az udvaron. Húszezernél szűrőcsere. 12ezret mentem tavaly gázzal,forintális megtakarítás 115ezer, s nálam lényeges.A sok városi rövid út miatt az én éves átlagfogyim 7.3 volt benzinből.Fogyasztása gázból 9L kisvárosi üzemben,ill. 8as főút 110-120,+pálya Fehérvártól 140-150 kmh BP.re és vissza, az is 9L gáz.(Érdi emelkedő:160 felfelé) Kb.7ezret megy 1L szelepkenő olajjal. Talán kicsit gyengébb gázzal, de kit érdekel. Ha menni akarok, akkor legfeljebb visszaváltok.6500 után kezdődik a piros mező.Ezt a hajtósoknak írtam. Én apataxis vagyok,ezzel megyünk dolgozni, iskolába-óvodába,du.gyerekeknek különfoglalkozás,így mindennap kell a kocsi.Nyáron vettük, szabadság alatt, így nyáron kapja a szervizt, lopva.A gázbeszerelés 3 nap volt, így béreltem egy kocsit.
Szóval, megy mint állat(már az én igényeim szerint!), 266 ft most a gáz, ugyan emelik az adóját, de kiváncsi leszek a benzin-gázolaj árra!! Gázt neki!!!!!!!!!!!!! Minden utcasarkon van gázkút, a jobb MOL-kutaknál biztos.
A márkói-hídon, még benzines korában mentem 180-at,de az utána jövő jobbos kanyar éles, úgyhogy lassabban.
Tél: tök jó a súlyelosztása az SX4-nek, ha kanyarban, havon megcsúszik,tartja az ívet, nem tör ki se az eleje, se a hátulja, az egész kocsi kijjebb csúszik és úgy, az új íven tartja az irányt.Van pici körforgalmunk, ott, ha megcsúszik, semmi nem történik, csak érzem, aztán kicsit odalépek, és kihúzza magát.Átélni jobb, mint leírni! Utánam a tükörben látom, a Vectra B, keresztben és tolat a k.forgalomban.Szóval jó az összhang az SX4 és köztem. Elég nehéz ahhoz, hogy nagyobb hóban ne akadjon el, és fel se ül. Ma Vectrát,Passatot,Swift1-et toltam a parkolóban, én meg kijártam. Nemcsak a kocsitól függ, de jó SX4-esnek lenni.Pirelli forevör . A 195/65X15 gumik szuperok,és még olcsók.A következő méretnél van nagy drágulás.Ez a felniméretem.
Fékek: jók, ezt kiemelte a gázszerelőm,az első betéteket 80 körül tervezem cserélni az állapotuk alapján. Olvastam, hogy kopósak, én motorféket használok, de dinamikusan vezetek.Na nem úgy, mint Tagajima Monster az SX4-et...
5.5L fogyasztás a gázfogyasztás forintban benzinárra kivetítve.
2014.08. 83.000.km: műszakis volt,6 éves. Minden oké, teszi a dolgát.Tényleg szegény ember Golfja bagóért.(forrás: Totalcar)De én a gatyámat nem kocsira akarom költeni.Idén a horvátoknál nyaraltuk, így új gumikkal vitt el minket, nem bíztam a gyári gumikban, erről nem ők tehetnek. Jól ment a sztrádán,130-140 kmh 8,3 L gáz, 140-150 kmh 10 L gáz. Odakint 215 ft/l. És én sk. tankolhattam. Szépen elfértünk: szükségkerék a tartály fölött,csomagok plafonig,2 gyerek hátul, 2 felnőtt elöl.Még 2 zsugor ásványvizet is vittünk a szállodába. Sok nagy kombin még tetődoboz is van. Hát, nem tudom.
Mi meg sírunk a 10 napos matrica miatt, ott meg a 2 úton 8 ezret fizettünk! Mocsok magyar állam! Bezzeg a horvátoknak örömmel adjuk.Na, én már nem fogok eztán sírni. Hát, ez nem ide tartozik, de mi ilyenek vagyunk, nem?
Mit írhatnék még?
Most is megvenném.Cross-t nem tudnék venni, bár nem drágállom.Jaj, a panasz: Még központi zárat sem raktak bele.A belső méretek alapján bizony ágaskodnom kell a zárak nyitásához-csukásához.Az utángyártott nem jött be a rudacskáival. Gyárilag a zárszerkezettel van egybeszerelve a szerelőm szerint.183 cm vagyok. Na, de 3 gyerekülés elfér egymás mellett! Viszont vehettem volna magasabb felszereltségűt, de nem akartam annyit rászánni. Bölcs voltam,de ennek ez az ára. (Csak örömöt akartam szerezni az SX4-et fikázóknak. Amúgy magyar Suzukim van, Schwinn-Csepel bringám, magyar gyártmányú cipőim és magyar élelmiszert veszek. Mert nekem ezek a legjobbak.
2018.08. 150.000.km10 éves gép, friss műszakival.
Kifizettem a 120 hónapos bankhitelt, 2szeresét a felvett összegnek. SX4 a Golf 5 1.6B árából. Nekem így is megérte ez a (mint utóbb kiderült) katasztrofális hitelkonstrukció. Viszont soha nem volt gondom. Most van egy 10 éves SX4em 1,6B Golf piaci árában. De nem eladó. Csak az szemlélet kedvéért.
Több a rövid út életkörülményeim változása miatt, így átálltam a 10ezres olajcserékre. És 2015-ben 5w30 olajra. A Mobil 3000 megteszi.
Műszaki vizsga: 2016-ban volt 2 lengőkar és 1 axiálcsukló csere.80e-nél volt e. fékbetét csere. most a betéteket és a tárcsákat is cserélték. Hátul dobfék...Óbudán jól vizsgázott a fék a forgalomban...nem volt ráfutás. A hátsó fékmunkahengerek könnyeztek a porvédő alatt, így csere. Tavasszal ki kellett cseréltetnem az ABS-kockát, Gárdony volt nekem a legmegfelelőbb. Nekem is mondták évente a Suzuki-szerelők az optikai műszer alapján, jó még a fékolaj. Hát nem volt jó. A fékolaj 2 évet tud és pont.És a gázüzem miatt a szelephézagért felelős lapkákból 4-et köszörülni kellett.Ezt a gázrendszer beszerelés előtt tisztázta velem a szerelő, figyelni kell a Suzukinál a szelephézagra, mert a gáz eszi. Szelepdekni, motor tiszta, enni lehetne belőle. 105e km-t mentem gázüzemben. 140e ft megtakarítás a gázzal kapcsolatos költségek és az évi 2 tank benzin árának levonása után. A gázrendszerrel nem volt gond, szűrőcserék előírás szerint elvégezve. Benzinnel szoktam néha meghajtani, hogy a katalizátort karbantartsam. Megvárom a 40 km-t, hogy üzemmeleg legyen a motorolaj. Aztán 5800-on, akkor 200-at mutat az óra. Hadd tisztuljon a rendszer. Persze nem itthoni autópályán...
Miután én is kikeveredtem a Suzukis márkaszervizek 10w40 félszintetikus motorolaj-hülyeségéből, Mobil 5w30-cal és Dunlop SportBlueResponse H/210kmh gumikkal kb 1 litert csökkent a gázfogyasztásom. 8 L. 5w30 az előírás, a többi megtévesztő szöveggel szerepel a gépkönyvben.
Nekem az első 10 év elégedettséget ad. Bármikor bevethető, 0-24-ig. Kevés szervizzel beéri. Nemigen kell nélkülöznöm az autót. Nekem megérte.

Hibalista

- Akkumulátorcsere-a tavalyi -15fokban gyengébben tekert,így csere(2 kisgyerekkel nem kockáztattam),nem töltögettem.(Ugyebár a rendkívül rövid utak, a sok indítás...) A boltos biztos örült a réginek. H.fékbetét+ dob csiszolás(smirglivel) műszaki v.előtt. - - 2014.08. 83.000 km - Nagyon árérzékeny vagyok, minőségiből nem engedek. Tavasszal vettem rá Dunlop Bluresponse gumikat 16e/db jó vétel volt akkor, most olcsóbb.Tesztgyőztes gumik, eddig beváltak, jól tapadnak. A 6mm-es Contikat meg eladtam.Ősszel lecseréltem a Pirelli téli gumikat Michelinre(így volt akkor nekem a legolcsóbb),mert a P kicsit csúsztak nyálkás úton.M jók, bár nemigen kellett bizonyítaniuk. e.fékbetét csere, gyertyacsere (ugyan 105ezernél kell cserélni, de gázosan duplán számít a km) - 2016.08. 120.000 km - Müszaki vizsga: j.b. lengőkar cs. j. axiálcsukló cs. - 2018. 150.000 km Műszaki v. - ékszíjak cs. e. fékbetétek+tárcsák cs. h. fékmunkahengerek cs. 4db szeleplapka köszörülés

Ide hordtam szervizbe

Kovács Suzuki szerviz, Ajka, megbízható, olcsó márkaszerviz, nem tudok rosszat mondani,nem hallottam rosszat róluk. Sajnos nem könnyű egy Suzuki-szerviz élete.A Suzukik nem szervizigényesek.2014.08. Átnézték műszakira.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Saját Suzuki-szerelő olcsó, régi szaki,mindent tud a Suzukiról.A hatósági műszakira felkészítette: átnézte a kocsit és megcsiszolta a h. fékbetéteket+ dobokat... 2014.08.Hétközben ő nem ért rá, hétvégén meg én nem.Így szerelő 1 lépett be.2014.08.Szerelő 3:Gősi Gázautószerviz, Ajka:Korrekt, ért a dolgához,ára is korrekt szerintem.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 58000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Lada 2105 1.6 LPGmajdSwift 1.3 2001 Következő autója? jó autó nem eladó ,amúgy iv-4/Vitara marad SX4
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Sx4 2006 (2006)

További ítéletek (289 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Dörgedelmes Irgumburgum

Sx4 1,5 - 2006
2009.03.17 20000   3,1

Igazi magyar termék

Sx4 1.5 glx ac - 2008
2009.04.13 10000   2,0

!!!Igazságos itéleteket!!!

Sx4 1.5 GLX AC - 2007
1999.11.30 12720   3,3

"A magyar valóság"

Sx4 1.5 GLX AC - 2008
2019.05.20 110000   -

"Kalbász zsír" metál ördög

Sx4 GLX-AC - 2007
2008.05.18 3900   3,1

"Realista relativitás"

Sx4 1,5 GLX Travel 2008 - 2008
2008.09.15 5000   3,0

"Szeretlek is meg nem is..."

Sx4 sedan 1,6 glx - 2008
2008.10.22 600   2,8

3 650 000 SOK SZERINTEM

Sx4 1,5 GLX AC CD - 2008
2008.12.16 3000   2,0

3 év felhőtlen autózás fapadon, szinte ingyé

Sx4 1,5 GC/AC - 2008
2011.07.28 45000   4,5

3fekete a példaképem

Sx4 1.6 DDiS GC AC - 2007
2008.10.17 2000   1,0

4 zsák krumpli, 3 mázsa hasgatott fa

Sx4 1,6 GS 4WD - 2006
2008.12.08 41500   3,5

87 ezer kilóméter kalapban, húzzál ki a külsőbe vazze

Sx4 1,5 GC - 2006
2008.11.01 87000   3,0

A "nagy"szerelem

Sx4 GC-AC - 2007
1999.11.30 1200   -

A DÖGÖS VÖRÖS

Sx4 SX4 1.9 DDiS 4wd - 2008
1999.11.30 7000   3,5

A Piroska megérkezett

Sx4 1,5 GC AC - 2008
2008.08.29 2   1,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 20

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)