A kis bitang!
Szöveges ítélet
Érden vettem a M7-nél. Sajnos. Az értékesítőnek fogalma sem volt semmiről. Azt sem tudta hogy fog kinézni az autóm. Hogy mit lehet hozzá rendelni arról sem tudott semmit. Én annyit tudtam, hogy tetőcsomagtartót meg könyöktámaszt biztosan lehet, ezért megkértem hogy azt mindenképp kérjen bele, és legyen benne az árban. Ezt nem kellett volna. Mindkettőt háromszor annyiért kaptam - mint az utóbb kiderült -, mint a gyári kiskerárak. (www.spare.suzuki.hu) Szívesen kértem volna bele pl gyári navit, meg ezt-azt, de hát egy ilyen eladónál... Na mindegy. Végül beleülhettem 1,5 hónap (már fizettem a részleteket) után az új autómba. Első dízeles autóm. Nagyon állat! Imádom ahogy húz. Másodikba amikor bekapcsol a turbó... padlógázzal... elmondhatatlan élmény. Annyira nyomatékos, hogy a kerekek nem bírnak az úton maradni. Mindenképp elkaparnak. Szóval a motor hihetetlen szuper. Nagyon jót alkottak az olaszok. Fogyasztása... A komputer 6.5-öt mutat így 3500km után. Negyedikben 1800-nál 60 km/h-val 3.3 liter. Autópályán 130-nál 6,5 liter. Ha lehetne 180-al menni valahol, akkor 10 litert mutatna a fogyasztásmérő. :) Ha megy a klíma, és akkor is ha nem. Teljesítményben a klímát csak a turbó bekapcsolása előtti tartományban lehet észrevenni. Tehát 1800 alatt. Egyébként úgy vettem észre, hogy nem érdemes 1500 alatti tartományban autózni, mert irreálisan megnő a fogyasztás. Az 1600-2000-es tartományt imádja.
Kényelmi szempontból meglepően jól feszerelt (mivel GS felszereltség), és kényelmes is. Mivel sok a műanyag, sajnos kicsit doboz hangja van. Főleg a zenének. De az mp3-as CD jól üzemel. Menet közben eléggé alacsony a menetzaj. A muzsika hangerej sebességtől függően emelkedik. Ez teccik benne. Sok tárolórekesz, praktikus pakolhatóság. Mindennek van helye. Hátul utazóknak kényelmes, tágas tér. Jó magasan ülnek, ezért jó a kilátás is. Még a magasabb emberek sem verik be hátul a fejüket. Én 190cm vagyok, és kényelmesen elférek magam mögött!
Lényegében egy nagyon jó autó. Kár hogy több extrát nem lehet bele kérni. Nagyon várom belőle az utcai wrx-et (azaz sport), és imádkozom hogy abból is legyen dízel. Addíg is tervbe van véve egy tuningbox, ha meglesz, "jelentek". :)
Hibalista
- Még semmi. Illetve a kuplung kicsit ragadt, ha elengedem nem jön vissza azonnal. Kíváncsi leszek 10ezres szervíznél mit csinálnak vele.
Ide hordtam szervizbe
1000-es átvizsgálás Suzuki Plusz (Kondorosinál), mivel semmi baja sem volt. 10ezres majd a Suzuki Pestnél, mert a Swiftet is oda hordtam.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 3500 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Swift II 2006 | Következő autója? | SX4 WRX :) vagy LX-7 ha lesz itthon :) |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
