A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » 105, 120, 130 (1976-1991)

105, 120, 130 120 L 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ha nyugis vagy, akár a térképről is levisz!

Szöveges ítélet

A verdát édesapám vette vadi újan,1980-ban. Hét éves korára belerakott 100000 km-t. Ez idő alatt -ez nem nagyképűség és nem is elfogultság- nem volt érdemi meghibásodása. Igaz, ehhez hozzátartozik, hogy az öregem mindig nyugodt sofőr hírében állt. Nála a maximum a 120 km/h volt, de ahogy odaért a mutató, már szállt is lefelé a gázról és kilökte üresbe, nehogy szétforogja magát a gép. A vezérműláncot is csak 120000 km után cseréltük ki rajta, mert már annyira szólt, hogy nem lehetett beszélgetni az "autóban". Gyári előírás szerint ezt az alkatrészt 50000 km után kellene cserélni. Miután hozzám került a járgány, ilyen futásteljesítmény után sok jóra már nem lehetett számítani. 160000 km után elhagyta az "ereje", mert a kompresszió gyűrűk elkoptak. Költségkímélés miatt csak gyűrűket cseréltem rajta. Meg is bosszulta magát, mert három hengerben is eltörtek a felső gyűrűk. Ekkor már 206000 km volt a motorban. Nem lehetett mást csinálni, ki kellett cserélni a hüvelyeket. Ezzel együtt járt a dugattyúk cseréje is. Mivel odafigyeltem az összeszerelésnél, így az eladás napjáig -1995- már nem kellett a motorhoz hozzányúlni. Az eltelt tizenöt év alatt a kasztni elég rendesen elhagyta magát, de azért még nem estünk ki belőle, habár azért volt mit hegeszteni rajta. Minden műszaki vizsgára rendesen fel lett készítve. Eladáskor 270000km volt a gépben, de a főtengely csapágyak még mindig alapméretűek voltak és a főtengely egyszer sem lett kiszerelve! Egy komplett hengerfejet kellett rajta cserélni, annyira átégtek a szelepfészkek.

Hibalista

- Ha minden csip-csup dolgot felsorolnék, elég sok helyet foglalna, ezért csak a lényegesebb hibákra szorítkozom.
- -vezérműlánc
- -gyűrűgarnitúra
- -komplett hüvelygarnitúra
- -komplett hengerfej
- Amikor a hátsó rugók fáradásából adódóan úgy állt, mint egy rakétakilövő, levágtam az elő rugókból egy teljes kört.
- -üzemanyag tartály hegesztés
- -első szélvédő

Ide hordtam szervizbe

Pocok művek

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1980
Kényelem (3) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (4) Vezetett km 180000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Opel Corsa 1.0
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda 105, 120, 130 1976

További ítéletek (257 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

120l

105, 120, 130 Csomó pénzt költöttem rá feleslegesen - 1986
2009.07.22 25000   1,0

1db skoda 120L brutale

105, 120, 130 1db skoda 120 brutale - 1988
2009.01.29 15000   3,0

20 évesen is még megbízható a Csoda

105, 120, 130 120 L - 1985
1999.11.30 75000   4,5

3 önzetlen szolgáló

105, 120, 130 120 l - 1982
2009.01.28 130000   5,0

424-es csatahajó

105, 120, 130 120L - 1987
1999.11.30 0   -

7 év tapasztalatai

105, 120, 130 120 L - 1987
1999.11.30 13000   -

? volt az els?, de még összejövünk!!! :)

105, 120, 130 105S - 1978
1999.11.30 40000   -

A 105-ös ördög

105, 120, 130 105 L - 1986
1999.11.30 78000   -

A 120 WRC

105, 120, 130 120 L - 1989
1999.11.30 15000   -

A 120-as csoda

105, 120, 130 1,2 - 1988
1999.11.30 150000   -

A Vörös Tájfun :)

105, 120, 130 120l - 1987
2007.09.29 0   -

A cseh ipar remeke?

105, 120, 130 ls - 1988
1999.11.30 120000   -

A cseh sör és a knédli finomabb, mint ...

105, 120, 130 120 GLS - 1986
1999.11.30 0   -

A csodálatos cseh legenda és a valóság - Félix, a Csoda

105, 120, 130 120L - 1987
1999.11.30 2000   -

A h?séges Skodri

105, 120, 130 120l - 1988
1999.11.30 100000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 18

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)