A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 306 (1993-2000)

306 14 XN 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Remek "első autó"

Szöveges ítélet

Első autóm!

"Ismerőstől" vettem ennek ellenére elég sokba került az egy év alatt. Ettől független imádom. Soha nem hagyott még ott. Külsőre szerintem megállja a helyét a mai autók közt is bár egy picit szürke szamár. Az s3as széria szinrefujt lökösökkel és sima üvegű első lámpákkal, szerintem szép is. sajnos az enyém az egyik utolsó s2es, de fog még s3asként is kinézni.

Az 1.4es motor első autóba bőven elég volt, de most már elég gyengének érzem. Haladáshoz pörgetni kell, 3000 alatt elég nyomatéktalan, onnantól sem egy wrx sti, de előzgetni lehet vele. Országúton viszont jól kiadja a fokozatokat az átlagos előzésekhez. 3-ban 120-nál már be lehet fejezni az előzést. Probléma viszont h már 3000nél üvölt a motor és nem csendesedik.

A váltó az gyenge pontja. Gyors váltás az felejtős, bár 5000es fordulatnál könnyeben veszi a sebességeket, de barátnőm polojában rendekkel jobb. A váltó amúgy akad, hosszú úton jár, télen fázik. Ehhez tartozik a kuplung ami megadta magát bár ez szerintem az előző tulaj hibája(50e-be fájt). A kuplung amugy eléggé hasonlit egy sport autóéhoz, városban makkos cipőben (munkához is használom) a dugóban azért meg-meg érzem a vádlim. Sebességre visszatérve autópályán 140es utazóval 4000et pörög és akkor is 7-7,5et eszik. de ha városban vagy országuton használom akkor is. Nagy előnye a 60 literes tank amivel nem kell percenként tankolni.(Egyszer benyakúton nem hitték el hogy 56lityit abba az autóba beleraktam-mosolyogtató volt)

A legnehezebb jó szerelőt találni hozzá. kb 7 szerelőnél hagytam már ott jelentős összegeket mire megtaláltam az igazit. Az tény hogy egy szervízigényes autó, de amint rendben van tartva lehet gyűrni és csak a kopó alkatrészeket kell cserélni. most 110 van benne de valószínűleg gyűröm még vagy 170ig (kb 2 év) aztán eladom valami fiatal ismerősnek első autónak. Megy vele pár 10et aztán game over.

Kényelemben dícsérem, az üléseknek nincs tartása a sportosabb vezetéshez, viszont nem is erre való. Az ülések kényelmesek bátran vállalok vele hosszabb utat is. Kategóriájához képest kimondottan nagy beltérrel rendelkezik, nem beszélve a hatalmas csomagtartóról (lehajtott ülésekkel főleg). Sok mindent és mindenkit vittem/költöztettem vele. és mindig minden belefért.

Az xn felszereltség "alap" bár kortársaihoz képest (3as golf és társai) messze kiemelkedik. egyedül a klima hiányzik, de akkor a motor ereje végleg elbúcsúzna.

Ami idegesítő, hogy a műanyagok kezdenek nyikorogni.
A futóművet dicsérem, a tartósságát nem. Amikor kezdtem ráérezni a vezetés érdekesebb dolgaira is, akkor nagyon bejött a személyautóhoz képest korrekt alsó mű. tolja persze az orrát meg nem sportauto, de lehet vele kanyarodni (nagy lajos-m3asra ráfordulót orrtolással de kanyarban 50nel végig viszi)

Lényeg a lényeg, jó kis városi autó korrekt fogyasztással, amivel ki lehet merészkedni hosszab távra is. negativum a szervizigény de én ennek ellenére imádom.

100e környékén kezdenek előjönni a bajok ugyhogy vagy 70ezer vagy 130ezer körülit ajánlok vételre.

Hibalista

- hátsó híd csere 110e
- trafósor-alapjárati léptető-computer 100e
- elektromos ablak rövid zárlat 5e
- termosztát-hőgomba(fagyálló csere után)-10e
- sebváltó(valami csavar-2X)-4-4e
- kuplung szerkezet csere 50e

Ide hordtam szervizbe

Peugeot Klinik Grósz
xv.ker
Drágább mint az átlag, de időben elvégzi a munkáját. Lehet csak nekem nem volt szerencsém vele, de én mindig kétszer vittem az autót egy baj miatt. Most találtam egy fusis jó szerelőt, a hetedik után ő az igazi

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

xv.ker Bocskai u. (egy ház aljában)-ide soha ne vidd!!!
Az egy dolog hogy tök hülye hozzá, de át is b*sz! Egy fékcserét nem sikerült megoldani, 4szer vittem vissza mert nyikorgot, sőt első alkalommal fogta a kereket. az átvágás része pedig a nyikorgás oka, drágán vett sz*r alapanyagot!

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? pug 308
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 306 1993 (1993 - 2001)

További ítéletek (167 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

1.4 Break elfogó vadász

306 1,4 break - 2000
1999.11.30 22000   2,0

1.9TDI Nyomatékos!!!!

306 1.9XTDT - 1997
1999.11.30 10000   2,0

9 éve megbízható és ráadásul még mindig tetszik! :-)

306 1.4 XR - 2001
2011.09.23 156000   1,0

A Kis Vadóc

306 1.9 TDI - 1994
1999.11.30 60000   4,0

A Kék Peugeot

306 1.6 Sedan - 1999
2014.09.04 60000   -

A család kedvence

306 1,4 xn - 2000
1999.11.30 35000   4,0

A család ötödik tagja

306 1,6 hushy sedán - 1999
1999.11.30 30000   4,0

A dieselek gyémántja...

306 2.0HDI - 2001
1999.11.30 98000   3,0

A francia autók sz*rok,hacsak nem fogsz ki egy jót

306 1,4 benzin - 2001
1999.11.30 85000   3,0

A francia tank!!!

306 1.6 benzin - 1999
1999.11.30 20000   4,0

A kerekes sörényes

306 1.4 XR - 2000
2007.11.21 21500   2,8

A kis "pizsi"

306 1,6 XN, 5 ajtós - 1997
1999.11.30 40000   4,0

A kis oroszlán jól muzsikál!!!

306 1,4 Brek Saint Tropez - 2000
1999.11.30 3000   3,0

A kis oroszlán y!

306 1.9 D - 1998
2008.01.03 115000   2,0

A kis sárkány

306 1,8 xsi - 1993
2007.12.28 75000   1,8
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)