A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 306 (1993-2000)

306 1,6 XR sedan 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Még mindig tartó(s)teszt egy céges oroszlánnal!

Szöveges ítélet

Elöljáróban meg kell jegyeznem, ez egy nap mint nap használt céges autó. Nem én választottam, ilyen jutott! Eleinte nagyon féltem t?le, de hát nagy úr a kényszer és mára már egészen megszerettem!

-Szeretem a jó fogyasztását és az els? ülések nyújtotta kényelmet, ami a hosszú utak alkalmával igazi áldás volt.
-Télen nagyon szerettem az ülésf?tést persze, amikor m?ködött!
-Ha van gyenge oldala a kocsinak akkor az a futóm?ve! Borzasztóan lágyra van hangolva, ami a hazai utakon nem igazán nyer?, pláne ha az emberben néha- nálam ráadásul igen gyakran - feltámad a sportos autózás iránti kinzó vágy.
Viszonylag hamar megszokható a "Dacia-filing" a kanyarokban, de a hátsó ülésekre, érzékeny gyomrúakat és telezabált utasokat ne engedjünk csak zacskóval a kézben!
-Az igazán sportos vezetést?l a majdnem buszkerék méret? kormány- míg nem ültem át másik autóba addig fel sem tünt, hogy olyan nagy - és annak gyenge rásegítése is akadályoz.
-Van egy bosszantó dolog ami zavar, nem lehet egy mozdulattal gyorsan lezárni a küls? leveg? baáramlását az utastérbe! Ez nagyon kellemetlen helyzetbe hozza a bent ül?ket ha mondjuk egy BKV-s buszt vagy ezeréves IFA-t, Barkácsot követsz a f?városban vagy bárhol az utakon.


Összegzés:
Ahhoz képest, hogy az autó nálam kapott hideget, meleget rendesen elég jól teljesít. Az utón még egyszersem hagyott ott, pedig mindennap használom.

A jó fogyasztáshoz csak egy adalék: a nyári horvátországi nyaralás alkalmával Bosznián keresztül mentünk Dubrovnik-ba a családdal és tet?box-al is 5,2 literes fogyasztást produkált a gép! Persze nem hajtottunk, de akkor is szép teljesítmény ezzel a motorral!

Szeretem a franciás kényelmét a nagy csomagterét, még akkor is ha egyébként rossz a variálhatósága.
Igazán csak két dolog miatt fáj a szívem, hogy nem kombi és nem a 2 literes HDI diesel-motorral van szerelve!
Azt a félévet, ami még hátra van közös utunkból kellemesen fogom eltölteni ezzel a céges oroszlánnal!

Hibalista

- -A tompított fényszórók 4-6 havonta égtek ki felváltva (javarészt az alkalmazott H7-es ég?k hibája volt, más típust használó munkatársaim is gyakran jártak így)
- -Vezet?oldali ülésf?tés. Megrendeltem és röpke fél év után meg is érkezett!
- -A légzsák visszajelz? lámpa rendszeresen világított a m?szerfalon. A problémát egy id? után magam is megtudtam oldani úgy, hogy a vezet?ülés alatti kábelköteget megmozgattam, ami a visszajelz? lámpa kialvását eredményezte.
- -90000 km-nél a ball els? kerékagycsapágy adta meg magát. Szerintem többet is kibírhatott volna, mert az autó akkor még csak 20 hónapos volt!
- -A kuplung-bowden váltó fel?li részen elszakadt. Ez rendben is volna, de azóta sem tudták rendesen megcsinálni (több mint egy éve történt!) mindig felkeményedik a kuplung és nagyon lentre került a fogáspontja is. Visszahordva a szervízbe valamit mindig bütyköltek rajta és pár hétig jobb is lett, de utána mindig jön a felkeményedés.
- -H?t?ventillátor érzékel? relé ázott be a télen és így mindig ment a vízh?foktól függetlenül. Az igazi gond azonban ezzel az volt, hogy a motor leállítása után is ment még néhány órát!! Ilyenkor csak az akkusaru leszedése oldotta meg a problémát éjszakára!
- -A szervíb?l elhozva az autót mindig újabb, addig fel nem merült apró kis hibák jöttek el?! Mindig félek mi lesz a következ? szervíz után.
- -Van egy igazán rossz hírem, a cégnél futó-futott ugyanilyen kocsik közül csak az enyémmel volt ilyen "kevés" probléma!!!

Ide hordtam szervizbe

Peugeot Centrál Kft. Bp., Könyves Kálmán krt. 1-3.
Peugeot Carlion Kft. Kecskemét

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Az a szerencséjük, hogy nem tudom kik voltak azok! Azt mondják, hogy mindig vannak kivételek csak én még nem találkoztam még velük!

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 153000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Swift 1,3 Következő autója? Ford Focus II. Kombi 1,6(115 LE) Trend de én inkább Mazdát és Hondát szeretnék!
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 306 1993 (1993 - 2001)

További ítéletek (167 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)