A család ötödik tagja
Szöveges ítélet
Az auto minőségével nincs komolyabb problémám, csak ne zörögne a müszerfal mögött valami de már kezdem megszokni. Az auto fogyasztásaára nem lehet penaszom ugyanis tele pakolt csomagtartóval két felnőttel két gyerekkel nem cammogva sok hegymenettel 6,2-6,7. Akarosszériárol csak annyit hogy három felnőtnek hátul válban lehetne kicsit bővebb.Az auto az utat jol tartja nem kell birkozni a kormánnyal hogy uton tartsam, a lengés csillapitok lehetnének kicsit lágyabbak, a fékek ehhez a teljesítményhez megfelelőek.A menet szél zaj 100 körül már igen nagy, lehuzott ablknál már szinte bánto a dübörgése és ezen nem segített semmilyen légterelő.A szerviz igénye eddig minimális volt. Meg lepő modon a motor tér úgy mond csont száraz nincs olaj folyás viz szivárgás.Az olaj fogyasztásrol nincs mit mondanom mert nincs.
Hibalista
- 65000 ezer Km.-nél a gyertyák vacakoltak. Gázadásra dadogott elvételre durrogott. Kb 69000Km.-nél a bal első ajtó kábel csatlakozó fejnél eltört egy pár vezeték, fej faragva forrasztva azóta jó. 85000 Km. körül egy balesetben megsérül az eleje, 2 honap szerviz néhány alkatrész és karosszéria elem csere.
Ide hordtam szervizbe
Elektromos problémával:PEUGEOT KOVÁCS SZENTES.
VILLAMOSSÁGI SZERELŐ KORREKT GYORS ÉRTETTE A DOLGÁT.
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
A KARAMBOLOS KOCSIT : DALLOS IMRE KAROSSZÉRIÁS CSINÁLTA
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 64000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | eggyelőre nem kivánom lecserélni |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
