Kategóriatársak:
Mazda Cx-7 , Renault Koleos , Audi Q5 , BMW X1 , Suzuki XL7 , Land Rover Evoque , Mazda CX-5 , Ssangyong Korando , Mitsubishi Outlander , Ford Kuga , Toyota RAV 4 , BMW X5 , Nissan Qashqai , Ssangyong Rexton , Toyota FJ Cruiser , Suzuki Vitara , Kia Sorento , Volkswagen Touran , Ssangyong Tivoli , Renault Kadjar , Hyundai Santa Fe , Kia Sportage , Subaru Outback , Ford Edge , Ssangyong XLV , Seat Ateca , Suzuki SX4 S-Cross , Jaguar F-Pace , Toyota C-HR , Alfa Romeo Stelvio , Opel Crossland X , Mitsubishi Eclipse Cross , Volkswagen T-Roc , Ssangyong Rexton , Hyundai Kona , Volkswagen Touareg , Audi Q8 , BMW X5 , Ford Kuga , Ford Explorer , BMW X7 , Kia XCeed , Ssangyong Korando , Hyundai Tucson , Subaru Outback , Volkswagen Taigo , Skoda Karoq , Kia EV9
A Totalcar tesztjei a típusról:
-
46 millióért nehéz ügy
Bátor a Maserati, hogy alapmotorral odaadja a hatalmas és drága Levantét. De nem is a négyhengeres turbóval van igazából gond.
-
Jézus, a Maserati!
Unatkozik? Vásároljon mosómedvét! Vagy Maserati GranSportot 400 lóerős V8-as motorral. Esetleg mindkettőt. Vagy próbálja ki valamelyiket a Hungaroringen!
-
Az utolsó óra
Az első Maserati mindig nagy élmény. Igazi sportautóban is ritkán ül az ember, hát még ilyen luxusrakétában. Igazi kuriózum a külső formaterv: első pillantásra az ember hajlamos volna elintézni egy legyintéssel, ja, doboz, hát Maserati az istenadta, milyen is lenne derékszögek nélkül. És szépnek is csak a sznobság hívatná az emberrel: mégiscsak egy Maserati, az ronda nem lehet.