Kategóriatársak:
Mazda Cx-7 , Renault Koleos , Audi Q5 , BMW X1 , Suzuki XL7 , Land Rover Evoque , Mazda CX-5 , Ssangyong Korando , Mitsubishi Outlander , Ford Kuga , Toyota RAV 4 , BMW X5 , Nissan Qashqai , Ssangyong Rexton , Toyota FJ Cruiser , Suzuki Vitara , Kia Sorento , Volkswagen Touran , Ssangyong Tivoli , Renault Kadjar , Hyundai Santa Fe , Kia Sportage , Subaru Outback , Ford Edge , Ssangyong XLV , Seat Ateca , Suzuki SX4 S-Cross , Jaguar F-Pace , Toyota C-HR , Alfa Romeo Stelvio , Opel Crossland X , Mitsubishi Eclipse Cross , Volkswagen T-Roc , Ssangyong Rexton , Hyundai Kona , Volkswagen Touareg , Audi Q8 , BMW X5 , Ford Kuga , Ford Explorer , BMW X7 , Kia XCeed , Ssangyong Korando , Hyundai Tucson , Subaru Outback , Maserati Levante , Volkswagen Taigo , Skoda Karoq
A Totalcar tesztjei a típusról:
-
Nem autózol, csak pihensz
Sok autógyártó csak mondogatja, hogy ő majd prémium márka lesz, a Kia meg csöndben piacra dobott egy igazi prémium autót.
-
Vezettem a főnök villanynappaliját, a Kia EV9-et
Az Amerikában is nagynak számító elektromos SUV hatása még kérdéses Magyarországon. 30 millió környékén viszont hasonló sincs itthon.
-
Az autó, ami nincs. Mi vezettük
Ha a Kia be akarna lépni a nagyok közé, ilyesféle autóval tenné. Kár, hogy az egész műanyag, kár, hogy csak alibiből van benne motor, kár, hogy csak tanulmány. Esetleg mégsem?