A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » I30 (2007-2011)

I30 1.6 CRDI 90 LE 

Az ítélet értékelése
3,8(4 db)

A tények magukért beszélnek.

Szöveges ítélet

Viszonylag sokat mentem vele egy év alatt, megtapasztaltam az autó jó és rossz tulajdonságait, ezért remélem hasznos információkkal tudok segíteni néhány potenciális vásárlónak.

Dinamikus közlekedésre kiválóan alkalmas. Rugalmassága autópályán is figyelemre méltó. Sokat járok vele (1 év 64 000 km), eddig semmilyen komoly problémám nem volt. Bosszantó, hogy a H7-es izzók folyamatosan kiégnek. Teljesen mindegy, hogy 5000 Ft-os márkás vagy 290 Ft-os kínait vesz az ember. Én mindenkinek az alacsonyabb árkategóriát javaslom e miatt. És persze legalább 2 tartalékizzót a csomagtartóba.

Gyári gumik: az "alap" HANKOOK gumik nem sokat értek, zajosak voltak és nekem tükörsimára le is koptak 30 000 km alatt. Most GOOD-YEAR van rajta, ami sokkal jobb, halkabb menetkomfortot ad.

Fogyasztás: Ha autópályán járok (mutató szerint 140-el, ami 130-nak felel meg; ugyanis ennél a tempónál ennyit csal az óra) és megy a klíma, akkor 6,5 l/100 km. Vegyes üzemmódban autópálya, országút, város nekem 5,5 l/100 km a fogyasztás. Inkább dinamikusan vezetek. Nyugodt tempójú - nem autópályás üzemmódban, okosan vezetve - minden további nélkül tartható 4,5 liter 100km-en.

Van egy gyenge ergonómiai pontja az autónak: az én 188 cm-es magasságom miatt a combom nem támasztja alá az üléslap még a leghátsó pozícióba tolt ülés mellett sem. E miatt most már folyamatos a térdfájásom. Megjegyzem ez inkább napi több 100 km megtétele után problémás, Rövidebb távon nem gond. Maga az ülés anyaga számomra kiváló, megfelelő a keménysége, deréktámasz jól működik.

A belső anyagok többsége kopásálló, kivéve a kesztyűtartó anyagát. A váltószoknya porszívózásnál néha kicsúszik a helyéről, ez nem túl profin van szerelve.

A rádió elfogadható hangminőségben szól. Egy bajom van vele: hosszabb távon nem tud ráhangolni a következő legerősebb frekvenciára a kiválasztott csatorna esetén. USB csatlakozó nagyon jó. Egy 8 GB pendrive-ot vettem, azóta a CD-t nem használom...

Esetleg van akit zavarhat, hogy az autó leállításakor kijelzett hőmérséklet perceken keresztül továbbra is látható a jó néhány órával későbbi indulás után is.

Hosszabb éjszakai vezetésnél ki kell kapcsolnom a rádió zavaróan erős kék világítását. Viszont ha bármit manipulálok a rádión (hangerő, más csatorna stb.) akkor újra visszakapcsolódik a világítás. Ez idegesítő egy éjszakai autópályás vezetésnél. Azt már megszoktam, hogy a műszerfal fényereje nem szabályozható

Parkolásnál nagyon kell figyelni az orr rész szabadmagasságára. Kezdetben párszor felakadtam vele. Egy alkalommal erősen lehúztam az egész lökhárítót, ezt házilag újra kellett csavaroznom, mert kilazult.

Van még egy dolog, amin javíthatnának a HYUNDAI-nál. Engem zavar, hogy kézi autómosásnál, amikor a tetejét tisztítom erősen huppog a lemez, amit a korábbi NISSAN-omnál nem lehetett tapasztalni. Itt az embernek jelentősen csökken a minőségérzete.

Összefoglalva: Megbízható, dinamikus autó kielégítő fogyasztással. Megfelelő méretű belső térrel. Jó futóművel, biztos fékhatással. A kombi jobb választás lehet a méretei miatt.


Folyt. köv. 100 000-nél

Hibalista

- H7 izzó 7-szer 1 év alatt. Semmi más.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 64000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? ALMERA Következő autója? KIA vagy HYUNDAI
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai I30 2007 (2007)

További ítéletek (67 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A Manó

I30 1.6 CRDi HP Comfort SW - 2008
1999.11.30 17   4,0

A benzin temető

I30 1,4 DOHC - 2009
2017.01.12 5500   -

A fiúlány.

I30 1.4 Classic - 2007
2010.01.13 55000   2,0

A házas élet előnyei :)

I30 1.6 Crdi classic - 2009
2010.09.10 0   3,0

A megbízható

I30 1.6 CRDI HP Style CW - 2008
2009.04.06 10000   4,0

A nagy kérdés?

I30 1.6CRDi HP comfort - 2007
1999.11.30 30252   2,0

A női autó

I30 1,4 - 2007
2008.02.15 8800   1,0

A szalonból Írországba

I30 1.4 Classic - 2007
2010.04.06 60000   4,0

A szolíd szolgáló

I30 1,6CRDi CW Premium - 1998
2009.05.05 11900   1,0

Akár lehetett volna az év autója

I30 1.4 Sun DOHC 16V - 2009
2009.07.08 1100   4,0

Alapos lecke Európának!

I30 1,4 Classic A/C - 2007
1999.11.30 55140   3,0

Amire számítottam – bevált

I30 1,4 benzin 109 LE - 2011
2022.01.03 65000   -

Az autó vajon mi?

I30 1,4 comfort - 2008
2009.06.19 6000   4,0

Az első és egyben utolsó hyundaiom?

I30 1.4 classic entry - 2009
2012.04.06 5600   3,0

Az elvárásoknak tökéletesen megfelelt

I30 CW 1.6 crdi (90le) - 2012
2020.12.20 140000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)