A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Hr-V (1999-2005)

Hr-V 1,6i LS 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Városi terepes mérgezettegér

Szöveges ítélet

Igazából besorolhatatlan: kombinak tűnik, de kicsi a raktere. Nem terepjáró, mert nem nagy a hasmagassága. Nem nagy autó, mert 401 centi. Ez egy olyan... HR-V :-)

Helykínálat: elöl tágas, hátul nagyon szűkös. A 183cm/105kg méreteimmel elöl kényelmes, de felnőtt mögött csak gyerek férhet el. Az ötajtós hátul tágasabb. A csomagtartó jelképes (285l), de az alja kivehető (+50-60l) és vannak benne rögzítőfülek. Elöl 2 kesztyűtartó (pedig légzsák is van!), 2 nagy térképzseb, nagy rekesz és aprópénztartó a műszerfalon, 10-15CD-t elnyelő könyöktámasz, kis rekesztek a könyöklőn + 2 pohártartó. Hátul 4 pohártartó (vajon minek..?).

Motor, mozgás, erőátvitel: a futómű feszes, személyautós, egyenesen és kanyarban szuper, de kanyarodáskor elpattoghat, ha megdobja valami. Vezetni könnyű, a kormány 2,5-2,7-et forog és elegendő visszajelzést ad. A sebváltó halál pontos, de egy hatodik fokozat jó lenne rajta. A motor pörgős, 3000-től jól húz, a szelepvezérlés 5200 körül vált, onnan állat. Az 1,6-os szerkezetből kicsalt 125LE nem hétköznapi és jól mozgatja a kasznit. Tíz mp-en belül 100-on van és (sajnos) hiteles fotó van 180km/h feletti sebességéről. Az utazó kb. 150km/h, azt mindenhol tartani tudja, a végsebesség kb. 195km/h. A fogyasztás kicsit magas (tejködös autópályán (max. 60km/h 200km-en át): 6,8, ólomcipőben 12l, a városi átlag 9,5l/100km).
A kapcsolódó összkerék egy áldás: sárból, futóhomokból, hóból könnyen kikapaszkodik, talán csak a szappanos üvegfalon nem megy fel.

Kaszni: minden irányba tökéletesen átlátható, holttér szinte nincs. Erős szélzaj jelentkezik 100km/h felett, főleg a péklapát méretű tükrök miatt. Merev, mint egy tank: egy Ignis oldalba csapta 40-45km/h-val (580e Ft kár...), de nem tört össze a leengedett ablak és a motoros emelés is működött. A műanyag elemek 85e km környékén kezdtek zörögni, de nem vészes a dolog. Az ülések kivételével a kárpitokon már látszik a kopás.

A felszereltség japán alap: 2 lufi, légkondi, ABS, EBD, kapcsolódó összkerék, könyöktámasz, lábtartó, motoros ablakok, szervo, ülés- és tükörfűtés, stb. A metálfény szép színű, de javításkor elsőre mindig elrontották az árnyalatot, bárhova vittem. A színe napszaktól is függ, a lenti fotókon ugyanaz az autó látható...

Összegzés: kényelmes városi autó, szingliknek, fiatal pároknak ideális. Megy mint a mérgezettegér. Viszonylag kevés van belőle, nem egy tucat(nép)autó. Abszolút megbízható, a szervizeken kívül szinte semmire sem kellett költeni. Nekem nagyon bejött.

Hibalista

- 100km: két fényszóró gar. cseréje párásodás miatt;
- 17ekm: elégett a kat. elötti lambda szonda, mert nem bírta a 100+ oktános benzint;
- 25ekm: kiégett 1db tompított izzó;
- 50ekm: nagy mozdulatoknál (pl. parkolás) pattogó kormánymű gar. javítása;
- 70ekm: első féktárcsák centírozása + új betétek;
- 85ekm: kiégett egy tompított izzó;
- 95ekm: bambaságból megolvadt csapágysor, de a csere elég volt.

Ide hordtam szervizbe

Royal Motor, Bp. XIII., Fáy u. 43.

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Honda Szallerbeck, Bp. XVIII., Üllői út 812.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2001
Kényelem (8) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 115000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Civic 1,4iS 3a Következő autója? A HR-V női autó lett egy Honda Accord 2.2 iCDTI mellett
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Hr-V 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (46 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A jókiállású haver

Hr-V 1,6 3 ajtós 4WD - 1999
2014.05.23 22000   -

A korát megelőző városi szaladgálósról őszintén

Hr-V 1,6 aut. 101 LE, 5 ajtós, - 2001
2009.01.01 37000   -

A lúzer király!!!

Hr-V 1.6 16V 4x4 126ps - 2000
1999.11.30 20000   1,3

Autó a javából

Hr-V 1.6i 4WD, 3ajtós - 1999
1999.11.30 75000   5,0

Az asszony kedvence

Hr-V 1,6 16v 4wd - 1999
1999.11.30 107000   -

Az auto

Hr-V 1.6i - 2003
1999.11.30 28000   -

Csólak

Hr-V 4WD - 2000
1999.11.30 150000   -

Difi probléma

Hr-V 1,6 4WD - 2000
1999.11.30 3000   4,0

Eccerűen csak egy jó állapotú HRV...

Hr-V 1.6i - 2002
2007.11.22 10000   3,0

Egy megbízható útitárs

Hr-V 1.6 - 2001
1999.11.30 20000   1,0

Elnyűhetetlen

Hr-V 1,6 3 ajtós vtec 4WD - 2002
2014.08.31 120000   -

Esp-vel lenne tokeletes, de igy sem rossz

Hr-V vtec manuális váltóval - 2003
1999.11.30 40000   -

Fakitermelő autója

Hr-V 1.6 4wd - 2000
1999.11.30 4000   1,0

Fekete gyémánt

Hr-V 1,6 vétec - 2001
2008.01.29 15000   1,1

Frozen White

Hr-V 4WD Frozen White - 1999
2011.05.26 15000   -
1 | 2 | 3 | 4

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)