A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Hr-V (1999-2005)

Hr-V 1.6i 4WD 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Mindent szuperül tud amit tudnia kell! Többet ne várj!

Szöveges ítélet

Alapvetően számomra ideális minden tekintetben, megbízható és szuper.
Olvastam olyanokat, akik leteremtették ezt a nagyon jó autót, de azok használtan vették, gondolom lestrapálva.
Írták emelkedőn nem megy felfelé elég erőteljesen. Nem-e?! Mint a rakéta, ha beletaposok egy kicsit!
Írták terepen nem jó! Hát nézzük, hogyan is működik a dolog? Automatikus-Hidraulikus terepváltó-meghajtás van. Tehát, kényelmes, hogy nem kell kapcsolgatni, azaz ha 1/7 fordulattal eltérnek a kerekek egymástól, akkor bekapcsol a 4WD, egyébként 2 kerék hajt. Ha be van kapcsolva, akkor terheléstől függően melegszik a hidraulika olaj, tehát nem folyamatos és nem nehéz terepi használatra tervezték, hanem arra, hogy kihúzza a vezetőt a csúszós utak okozta nehézségekből. Erre abszolút kiválóan alkalmas és meglepően jól teljesít. Aki ezeket nem tudja és idiótán nekiesik vele hegyi tereptúrának, az nem normális. Ez nem terepjáró, hanem hobbi-terepjáró, ami nem ugyanaz! A vezető a saját tudatlanságát könnyedén az autó hibájának titulálja. Én szeretem tudni, hogy miben ülök, és aszerint vezetem.
A gyári végsebesség 163 km/h 4. fokozatra megadva és azt írják nem megy többel 170-nél. NANÁ! Nem arra való! (Egyébként egyszer mentem vele 180-at és ettől még kifogástalanul működik. Csak próbaként!)
Szóval csak azt várják el tőle amire tervezték, ne többet.
Ha ezt teszik meglátják kiválóan teljesít.

Sajnos hibája is akad. Egyfolytában gyújtáshibát jelez, pedig úgy működik a motor mint a doxa óra. Nem jöttek rá miért, de érzékelő, vagy értékelési hiba lehet a komputerénél.
(Kiegészítés: Már jó ideje tudom mi a hiba oka. A szerviz tanácsára különböző benzineket tankoltam és a MOL benzinje a hiba oka. A LUKOIL-é tökéletesen jó. Sajnálatos, pedig szeretek magyar árut választani.)

Szerintem az autó tökéletes, ARRA AMIRE TEVEZTÉK és a nekem megfelelő kategóriában, valamint a SAJÁT KATEGÓRIÁJÁBAN, és ne keverjék össze egy T80-as harckocsival, vagy mással, mert nem AZ.
Ez a kocsi AZ AMI és kiváló.
2021.01.26 - 18 év után (1 hónap a vizsgáig). Még mindig! Motorja télen is pöccre indul, ereje is mint az újé. 4 éve volt tömítésújítás - meg ami útba esett, pl. gyűrűzés - mindenhol, mert már ette az olajat (120 eFt ebben minden benne), most kezdi picit fogyasztani az olajat, de ez még szinte semmi. 2 éve volt rozsda irtás, javítás, kezelés, festés főleg az alján, felül szinte minden ok volt (325 eFt minden). A legjobb befektetés volt rendbe hozatni. Megint van egy jó HR-V-m. Ár, plusz javítás árán max. ismeretlen ócskavasat vehettem volna ezer rejtett hibával. Ehelyett egy jól kiismert, nagyon jó autóm megmaradt. És megint lett még min. plusz 10 éve, napi használatban.

Egyik szervizesről:
HONDA Fedor, Jászberény
Ha lehetne -1000-et adnék nekik nem 1 pontot. Csapágycsere címén (30.000Ft munkadíj)tönkeretették az egész első futóművet komplett mindkét oldalon, fékestől kerékagyastól mindenestől. Nekem ennek javítása megint egy csomó alkatrészbe és újabb kb. 300 000 Ft-ba fájt.
Olyan bunkó kontárok, hogy arra nincs szó, a MekkMester hozzájuk képest zseni. És elengedtek légtelenítetlen fékű autóval a szervízből. A hidraulika-olajból is többet után-töltöttek a motorRA (!) mint a tartályba.
Csak az időhiányom miatt nem pereskedtem az igazamért és a kártérítésért.
De szívesen dobnék rájuk atomot :)
Ha jót akarsz mqagadnak, ESZEDBE NE JUSSON (!) hozzájuk menni szervizeltetni!

Hibalista

- Lambda, izzó, gyújtáshibát jelzett,( de már tudom a motornak semmi baja, a MOL benzin volt az oka, LUKOIL benzinnel semmi gond) - Jobb első csapágy ( a szervizkor meg tönkretettek mindent ami az első futómű, fék vagy ezek része - HONDA Fedor, Jászberény )

Ide hordtam szervizbe

Honda Maruzs, Salgótarján Szuper szerviz volt! Sajnos már nincs !

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

HONDA Fedor, JászberényHa lehetne -1000-et adnék nekik nem 1 pontot. Csapágycsere címén (30.000Ft munkadíj)tönkeretették az egész első futóművet komplett mindkét oldalon, fékestől kerékagyastól mindenestől. Nekem ennek javítása egy csomó alkatrészbe és kb. 300 000 Ft-ba fájt. Olyan bunkó kontárok, hogy arra nincs szó, a MekkMester hozzájuk képest zseni. És elengedtek légtelenítetlen fékű autóval a szervízből.Csak az időhiányom miatt nem pereskedtem az igazamért és a kártérítésért.De szívesen dobnék rájuk atomot :)

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2003
Kényelem (10) Használati időtartam 18 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 288000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 1.4 Következő autója? CR-V, de soká nem kell még másikra gondolnom.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Hr-V 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (46 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)