Örök szerelem
Szöveges ítélet
Első autónak kívánni se lehetne jobbat, legfeljebb szebb állapotút, de nekem így is megfelel és mondhatni teljesen beleszerettem.
Szinte semmit sem kell költeni rá. Amit ráfordítottam az főleg fejlesztésekre és nem pedig javításokra kellett.
Rendkívül megbízható, alacsony fogyasztású motorral van szerelve. A teljesítményre sem lehet panasz, hiszen az 1,5 literes, (sedan és ferdehátú kivitellel ellentétben) hengerenkénti (nem pedig központi) injektoros motor meglepően jól ellátja a feladatát akár városi, akár országúti utazásról beszélünk.
Hogy ne csak jót mondjak, az pörgős motor erejét a szerintem rendkívül alul méretezett fékek igen nehezen tudják kordában tartani. Elég hamar eljött a fékbetétek cseréjének ideje, pedig mikor vettem az autót, azt hittem jó időre megúszom ezt. Továbbá a hátsó tárcsafék hiánya eléggé kiábrándító tud lenni.
Olyan, hogy komfort, szinte egyáltalán nem létezik ennél az autónál. Kimondottan kényelmetlenek az ülések, igaz ezt a hátrányt főleg hosszabb utakon érezhetjük, valamint idővel megszokható. A ki és beszállás egy külön tortúra. Főleg, hogyha egynél több utast szeretnénk vinni. Igen tudom, hogy egyetlen kétajtós autóba sem könnyű hátra a beszállás, de ennél szerintem kimondottan körülményes.
Szerencsére nekem volt alkalmam egy teljesen gyári modellhez hozzájutnom, így semmiféle tuninggal nem nyüstölték korábban, beleértve a magasságát is, ami nekem még így gyárilag is kimondottan alacsony. Beszálláskor néha olyan érzésem van, mintha a földre ülnék le.
A futóművel nem csak magasságbeli problémám merült fel - amely egyébként a kényelmes be- és kiszállás nélkülözése mellett igencsak korlátoz a meglátogatható helyek számában. Pl.: Földútra egyáltalán nem érdemes ráhajtani. - hanem erősen hiányolom a sportos érzést, a kemény, penge futóművet. Lehetséges, hogy az egyel magasabb (ESi/EX) felszereltséggel elégedettebb lennék a futóművet illetően, de így ez most nem az igazi.
Összességében rendkívül elégedett vagyok az autóval. Az említett hátrányoktól eltekintve tökéletes, sohasem hagyott még cserben. Nem olyan sok kilométeren, de annál több kalandon túl vagyunk már, szóval elmondhatom, hogy Hondásnak lenni igenis nagy életérzés. Aki benevez egy ilyen autóra az tudja milyen ez.
Hibalista
- -Hátsó nagy szilentek - -Féltengely és kormánymű gumiharangok - -Gyújtógyertyák
Ide hordtam szervizbe
Még jó, hogy édesapám autószerelő mester, így nem kell sem messzire menni, sem pedig sokat áldozni szerelési költségre.Egyébként amit tudok azt megcsinálom magamnak rajta, legfeljebb telefonos segítséget veszek igénybe.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 195000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Integra Type-R vagy Acura TL |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
