Nemes egyszerűség
Szöveges ítélet
Imádom az autót, nagyon sokat kerestem ezt a típust mire végre sikerült.2000-es évjárat, Olaszországból való, ettől először én is mint mindenki aki ismeri az olaszok autóhasználati szokásait megijedtem (rengeteg kilométer + kíméletlen használat, nagygázzal mindenhol elférnek ...), de egy alaposabb szemrevételezés után rájöttem, ez az autó a ritka kivételek egyike! Szervízkönyv, minden porcikája eredeti -a jobb első sárvédőn egy rányitási horpadás-:(,viszont a bőrbelső mintha most húzták volna le róla a védőfóliát, kipróbáltam + átnéztük mégegyszer és azonnal megvettem!
Szerencsére közel két év távlatából is jó döntésnek bizonyult(főleg hogy azóta legalább ötvenen kiakarták vásárolni alólam, autókereskedésban dolgoztam és az autó mindig bentállt), és azóta is csak teszi a dolgát, megy, megy és megy!
Értékelni kell a HONDA megbízhatóságát, tudom mert egy Bx-ből ültem át, és igaz hogy az utazóautónak klasszisokkal jobb lenne, ha mindenféle hidegrázás nélkül lehetne elindulni vele hosszabb utakra!
Imádom ahogy 4500-5000 környékén más lesz a hangja, igaz hogy ez nem VTEC de akkor is egész másképp megy fölül! Simán ellehet
forgatni szabályzásig, mindenféle lelkiismeret furdalás nélkül, semmi baja nem lesz, sőt, sokkal jobban "érzi magát" magasabb fordulaton, mint városi szuttyogásnál, de az olajat nem szabad tőle sajnálni, ne rakj bele gagyit! A futóműve meg a váltója király, bár az utak színvonala sajnos az országos átlagot erősíti Kecskeméten is, de nagyon jókat lehet vele kanyarodni, csak vigyázni kell mert rossz úton hajlamos elpattogni az eleje, de elég stabilan fekszik!
Nekem tetszik az egyszerűsége, az hogy nincs túlbonyolítva benne semmi, szerintem ennek köszönheti azt a legendás megbízhatóságot, amit sokan emlegetnek. Sokan azt mondják, hogy puritán a belseje, igen ez igaz (bár szerencsére ebben a bőrbelső sokat dob), de minden a helyén van, kényelmes, jól kezelhető és én pont azért szeretem mert minden csak működik benne és teszi a dolgát nemes egyszerűséggel.
Nem kell érintőképernyős monitor meg kiskutya f...a, meg ilyen elektronika meg olyan, az új autóknak pontosan ezek a kiforratlan dolgok a legnagyobb hibaforrásai, mert minden gyártó fejvesztve fejleszt!
Ha vki megbízható, szép és egy picit sportos kisautót szeretne, sztem ne hagyja ki a Civicet!
A gatyádat nem fogod rákölteni, nemúgy mint a 3betűs német márkára, és itt nem az IFA-ra gondolok!!! :)
Hibalista
- Közel két év alatt, 2 db izzót kellett cserélnem + mivel vszínű 2. autóként rövidtávon volt használva, ezért a kipufogót megkellett hegeszteni!
Ide hordtam szervizbe
Csak ismerős szerelőhöz viszem, mivel sajnos az elöző munkámból adódóan tisztában vagyok a szervízek munkavégzésével!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 59600 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Bx Turbo Diesel | Következő autója? | Még marad -Amúgy Honda |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
