A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Accord (2002-2007)

Accord 1.8 LS VTEC 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Japán acél

Szöveges ítélet

Múlt év december óta van nálam az autó. 1.6 16V B Vectrából ültem át 1.8 VTEC Accordba, nem bántam meg a váltást. A csere oka főképp az volt, hogy a Vectra már 15 éves lett, ezért fiatalabb autót akartunk. Először csak kíváncsiságból kezdtem japánokat nézegetni, azok is többnyire Civicek voltak. Egyszer, véletlen, a Használtautón böngészve ráakadtam egy ilyen 2002-es Accordra és nagyon megtetszett. Ezt a modellt, tudomásom szerint '98-'02-ig gyártották, én ezidáig nem sokat láttam belőlük a magyar utakon. Szerintem itt nálunk, ebből a típusból nem olyan sok van, azok is az ország nyugati felén, inkább már az azutáni változatokból. Családban van is egy 2009-es évjáratú, azok mondjuk már teljesen átdolgozott változatok ehhez képest, mind külsőleg, mind belsőleg. Véleményem szerint már ezek a típusok is iszonyat kiforrottak, motor, futómű, kényelem, megbízhatóság terén. Mint említettem Vectrából ültem át, számomra ég és föld a különbség, a Honda javára.
Kezdjük a belsejével: kényelmes, oldalirányú tartást is biztosító ülések, állítható kormány, elektromos ablakok, elektromosan állítható és fűthető tükrök. Hosszú távon sem zsibbad el benne az ember, nagyon átfontolt, igényes a belső kialakítás, de semmi felesleges dizájn. Emiatt páran szidják is a japán, puritán belsőt, hát nem tudom, mindenki döntse el maga. Az enyém LS változat, tehát nem a gyári full extrás, ezért "csak" manuális klíma van benne.
Motor: az 1.8 - as motor, számomra kompromisszumos megoldás volt. Az 1.6 -t, hátrányosnak tartom egy 1200-1400 kg-s kasztnihoz, fogyasztás, dinamika szempontjából egyaránt. A 2 literes, meg azt hiszem kerek 10 LE-el többet tud, de talán jó két literekkel többet is eszik. Az 1.8 136 LE-s motor, szerintem bőven elegendő, hogy bármilyen forgalmi helyzetet megoldjon, esetleg menni is lehessen vagy csak kényelmesen kocsikázni. Fogyasztása nagyon jobb láb függő. A min. rekordom 6.8L/100km volt vele, országúton, átlag 90-110 -s tempónál. Autópályán volt már 9-10 liter is, olyan 150-160-as átlagnál. A fogyasztást nagy mértékben befolyásolja a VTEC-váltás, ez nagy tempónál kb. 4000f/min felett következik be (140km/h felett 5-ben), onnan megnő az étvágya. Viszont, Osztrákba menet 7,3-7,5 litereket evett 130-as utazóknál, persze pályán. Városban az átlag fogyi úgy 8 liter körül megáll.
Tekintve a motor teljesítményét, szerintem ezek nagyon jó értékek. Úgy tudom 1999-ben ezek a VTEC benzinesek (talán a 2 literes) az év motorjai lettek, pont a nagyon kedvező fogyasztás/teljesítmény arány miatt.
Összegezve eddigi tapasztalataimat, úgy találom, hogy kiforrott motorkonstrukciók ezek a blokkok, jó teljesítménnyel, egyenletes/szép járással, amihez nagymértékben hozzájárul a motorban lévő kiegyensúlyozó tengely.
Váltó: 5 sebességes, manuális. Pontosan, precízen kapcsolható, viszonylag rövid váltóúttal. Telesen korrekt. Én vétel után ebben is lecseréltem az olajat. Kapott egy doboz jó minőségű szintetikusat meg egy tubus STP adalékot.
Folyt...

Hibalista

- Mivel 6. hónapja van nálam, semmi, remélem nem is fog. - Vétel utáni szerviz, ill. amit cserélni kellett: - - vezérlés; 2 db fogasszíj, 2 db görgő, vízpumpa, szimmeringek; JAKOPARTS (kb. 70.000 Ft) - - üzemanyag szűrő (2.500 Ft) - - olaj, olajszűrő (12.000 Ft) - - első-hátsó fékbetétek (16.000 Ft) - - 1 db klímacső, plusz töltés (18.000 Ft) - - sebességváltó olaj, kuplung -és fékolaj (10.000 Ft)

Ide hordtam szervizbe

Maszek szerviz, illetve saját magam.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 167
Megbízhatóság (10) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Vectra Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Accord 2002 (2002 - 2005)

További ítéletek (217 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

12. Hondám

Accord 2,4 Exe. aut.Leder, navi - 2004
2017.01.20 60000   -

3 év élvezet

Accord Type S - 2003
1999.11.30 51000   3,0

4 kerék 2 csoda, avagy kapuzárási pánik?

Accord 2.2 i-CTDi - 2005
2009.01.03 37000   4,5

:)

Accord 2.0 iVTEC - 2003
2007.12.27 95000   -

A "Márkahű"

Accord 2.0 Sport - 2004
1999.11.30 71000   4,0

A Fekete Párduc

Accord 2.0 comfort - 2005
1999.11.30 17000   1,5

A Japó

Accord 2,2 i-ctdi Sport - 2005
1999.11.30 18000   2,0

A csajom, akinek nyolc hónapig udvaroltam

Accord TYpe-S - 2006
1999.11.30 7000   4,0

A fekete gyémánt

Accord 2.2i CTDi - 2005
1999.11.30 28600   4,0

A feleségem után a második nagy szerelem!

Accord 2,2 i-CTDI - 2007
2007.10.24 8000   3,7

A hűtlen, de...

Accord 2.2 cdti - 2006
1999.11.30 60000   3,0

A kategória legjobbja

Accord 2,2 ictdi - 2005
1999.11.30 100000   2,0

A kis kedvenc

Accord 1.6i LS - 2000
2021.08.18 12000   -

A legjobb döntés.....(még mindig :) )..és még mindig..

Accord Accord 2,2 i-CTDi - 2007
2010.08.23 27000   5,0

A látszat csal

Accord 2.0 Comfort - 2004
1999.11.30 23500   3,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 15

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)