Nagyon eltalálták, 3 gyerektől kötelező!
Szöveges ítélet
A Ford egyik legjobban sikerült modellje az elmult 20 évben. Széles és tágas, 3 gyerekülés simán elvan a 2. sorban, lehajtott ülésekkel a cirkuszi elefánt is belefér. De a 3. sor 2 ülése itt csak gyereknek jó. (A Galaxy leghátul tágasabb). Ugyanakkor semmi kisbuszos feeling, szinte sportautós vezethetőség a pörgős és dinamikus 2.0 Tdci-vel, 7.5-8 literes fogyasztás mellett (dinamikus vegyes használat, klímával). Vigyázat az uj Eu5 motor sokkal lomhább, új autóból a 160 lovas kell! Az autó nagyon robusztus, a hajtáslánc/futómű kombóból egy árva szilentblokk tudta megadni magát a honi utakon közel 200.000. km alatt. Semmi zörgés vagy széthullás, viszont a filléreskedő gyári spórolás a beltérben néha bosszantó: 3 év után rádiópanelről helyenként lejött a festék, váltószoknya kirepedt, tárolórekeszek fedlapjait cserélni kellett, alaphangszórók gagyik. Szerviz nem drága, egy átlag inspekció C4 Picassonál 1.5X , japánnál 2x ennyibe fáj. Összegzés: nagyon eltalálták, 3 gyerektől kötelező!!
Hibalista
- 40.000.km kormány ESP jeladó, garancia - 70.000. km hátsó fékbetét hirtelen elfogyott - 40.000. ft (tárcsával)
Ide hordtam szervizbe
M1 Autoplanet, Törökbálint,
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Ford Petrányi, Budaörs
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 190000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Mazda 6 | Következő autója? | S-Max |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
