" mennyből a pokolba "
Szöveges ítélet
Másfél év és 37.000 km címszavakban: ha ment, nagyon ment, de ha állt, akkor nagyon állt. Főleg a szervízeket szerette látogatni. Pozitívum: teljesítménye a 3 literes autókkal vetekszik, nagyon-nagyon dinamikos. Rettentő kényelmes, 5 felnőtt is utazhat, akár hosszú távon is vele. Fenntartási költsége nagyon minimális (garancia időn belül :) ) casco 10 ezer alatt havonta, fogyasztás remek, szervíz is elviselhető.
DE!!!! ami lehet elromlott rajta. A váltója első naptól fogva "csattogott", ráfogták a 2 tömegű lendkerékre, de annak cseréje sem oldotta meg (viszont legalább a kuplung rettentő remegése megszűnt). Volt, hogy menet közben kiesett az üzemanyagszűrő!! Vagy kifoszlott a váltó bőrözése, egy új autónál???!!! Hideg időben első indításkor nagyon ingadozott az alapjárat, és nem reagált a gázpedálra. A szervízben csak széttárták a kezüket, jelszóval: nincs hibakód! Gondolkodni nem tudnak a mai szerelők, csak hibakódot olvasgatni. Több helyen szivárgott a motorolaj, végén a hengerfej is elrepedt, egy öntési hiba miatt. Volt, hogy 45 napig folyamatosan szervízben állt. No itt telt be a pohár. Pedig az elején nagyon szerettem, és vigyáztam rá.
Majd ez után jött a következő pofon. Eladni lehetetlen, 4 hónap és nagyon sok bukás árán sikerült.
Szerencsére sikerült egy BMW-be átülnöm...... más... nagyon más...
Hibalista
- - lendkerék csere
- - vezérlés csere (2x)
- - alapjárat
- - hengerfej, vezérműtengely csere
- - .....
Ide hordtam szervizbe
Ford Vagép Miskolc
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 37000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Astra | Következő autója? | BMW 525d |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
