Kategóriatársak:
Mazda Cx-7 , Renault Koleos , Audi Q5 , BMW X1 , Suzuki XL7 , Land Rover Evoque , Mazda CX-5 , Ssangyong Korando , Mitsubishi Outlander , Toyota RAV 4 , BMW X5 , Nissan Qashqai , Ssangyong Rexton , Toyota FJ Cruiser , Suzuki Vitara , Kia Sorento , Volkswagen Touran , Ssangyong Tivoli , Renault Kadjar , Hyundai Santa Fe , Kia Sportage , Subaru Outback , Ford Edge , Ssangyong XLV , Seat Ateca , Suzuki SX4 S-Cross , Jaguar F-Pace , Toyota C-HR , Alfa Romeo Stelvio , Opel Crossland X , Mitsubishi Eclipse Cross , Volkswagen T-Roc , Ssangyong Rexton , Hyundai Kona , Volkswagen Touareg , Audi Q8 , BMW X5 , Ford Kuga , Ford Explorer , BMW X7 , Kia XCeed , Ssangyong Korando , Hyundai Tucson , Subaru Outback , Maserati Levante , Volkswagen Taigo , Skoda Karoq , Kia EV9
A Totalcar tesztjei a típusról:
-
Miért bántanád, ami működik?
Tolakodóbb lett az ábrázata, de nem ezzel fogod takarítani a belső sávot az autópályán. A Kaotikus Autóbelsők Nagydíjára viszont pályázhatsz vele.
-
A hét második legértelmetlenebb sajtóútja
Két nap egyenesen a havas autópályán, az új motorból egy sincs a bemutatón, hát akkor most mit írjak? Csendes?
-
Nincs olyan, ami mindenre jó
Tíz autót járattunk meg a hegyen. Fröcskölt a sár, büdösödött a kuplung: összkerekesek 5 és 40 millió között.