Taxinak is beválik
Szöveges ítélet
szinte csak autópályán használom, 120-140 között, a kis motor ellenére elég dinamikus, emelkedőnél egy kis gázadással tartja a sebességet, nálam meghálálja a kímélést 6 fölött még soha nem evett, pedig volt 2000kmes nyaralás is, 150es utazósebességgel, 4 személlyel teljesen magpakolva
halk, szélzaj csak 140 fölött jelentős, motorzaj 3000 fölött még nem zavaró
szembeszél nem használ neki, megugrik 1 literrel a fogyasztás(autópályán), a magas építés hátránya
az egész család kétheti nyaraláshoz szükséges holmija simán elfér, tetődobozzal szinte bármennyi...
ülései nagyon kényelmesek pedig derékfájós vagyok
variálhatóság nekem túl sok, nem tudom kihasználni
egyenesfutás makulátlan, futómű bolondbiztos, többszöri téli illetve vezetéstechnikai pályán való provokálásra is semleges maradt, ugyanakkor mindig lehet számítani rá egy kis sportos autókázásnál
hiányzik a 6. sebesség és hiba, hogy ghia felszereltséggel, csak a 2.0 TDCI rendelhető
optimális választás családnak, kis fenntartási költséggel
Hibalista
- hátsó ajtó mikrokapcsoló
- első lökhárító légzsákérzékelő
- gyári cds rádió
- első lökhárító jobb oldaláról a lakk levált
Ide hordtam szervizbe
For Top Kft Győr Kismegyeri 2
minden tekintetben felkészültek, gyors pontos munka, néha drága szervízköltségek
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Twingo | Következő autója? | Ford Smax TDCI |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.8/10) |
