Ha ló nincs, szamár is jó...
Szöveges ítélet
Sok ellentmondás:
- kényelem elől (gerincbetegeknek ideális!), pocsék hátul (a nagy hely ellenére),
- minőséginek tűnő összerakás - de azért nyikorog-nyekereg néha - (ez biztos, hogy a minőség jele?)
- erős motor, klassz fogyasztás (minimum: 5,0 , max 7,5 l) - de 1800 alatt csak gondolkodik, mit is csináljon (ezen egy jó tuning sokat segít - na meg a + 30 Le sem jön rosszul)
- klassz úttartás - egyterűhöz képest - de a szar magyar kátyúkon széteseik a gép a feszes futómű miatt - meg a fogtömésed is...(Nyugat-Eu-ban már minden OK!)
- variálható utastér - de egy jó kombi mégis sokkal praktikusabb !
- megfelelő szervíz, elfogadható árakkal - de a sípoló ajtóval máig nem tudtak mit kezdeni !
- megbízhatónak tűnő gép (nem francia!!!) - de nem is japán, a mai 120 e szervizen olajnyomokat találtam a karteron !!
Szóval sok jó, kevesebb rossz, amig nincs igazi kocsira pénzed, vagy más lehetőséged (pl. társadalmi egzisztencia), addig - majdnem - ugyanazt élvezheted, mint a jóval drágább nagyok. Majdnem. (Ott kevesebb a de..)
Szóval magyarnak való kompromisszum, elfogadható tálalásban.
Hibalista
- H. kerékcsapágy (40 e!!!)
Ide hordtam szervizbe
Nagykanizsa FORD
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 125000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 307 HdI | Következő autója? | japán |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |
