BumFordi jószág
Szöveges ítélet
Magas építésű, kifejezetten bőségesen felszerelt autó. A magasság ellenére kifejezetten jól vezethető, élvezetes vele az autózás.
A H18 fényszóróizzó ritka (és emiatt drágább) jószág, nem összekeverendő a H1-gyel.
Utángyártott tetőcsomagtató keresztrudat nem találtam -szerencsére a gyári sem volt rettenet drága.
Textil szőnyeggel kaptam, locspocs időkre vettem méretpontos gumiszőnyegeket, illetve szintén méretpontos csomagtértálcát is.
Apropo, csomagtér... Oldalra nyíló ajtó, úgyhogy az autó mögött parkoláskor legyen elég hely :-)
ha már csomagtartó, akkor pakolhatóság: nincs lehajtható első utasülés, úgyhogy picit hosszabb dolgok csak a tetőn :-/
Elekromos kormányszervó - na ezt szokni kellett picit, ahogy a váltót is - mindkettőnél visszalépést érzek vezetési élmény tekintetében az elődjéhez, egy Ford Fusion-hoz képest. Az más kérdés, hogy a beltér, az ülések kényelme az az Ecosportban a "jobb" - bár hátul lehet, hogy a Fruzsiban volt több hely...?
A beépített navigációhoz néha-néha van frissítés (térkép még ritkábban) - Android Auto-val összehozva ez mondjuk annyira nem jelent gondot, legfeljebb annak, akinek nincs korlátlan mobilnetje.
A katalógusadatként megadott fogyasztás szokás szerint a mesedélután kategória :) döntően országúti forgalomban a három év alatt 7.3-7.5l/100km körüli az átlag.
Az elődje egy Fusion volt, egy ideig megvolt mindkét autó - zongorázni lehetett a különbséget. Sajnos a 18ezernél beállt kerékagy miatt elveszett a bizodalmam a Ford-ban, úgyhogy a "milyen autó lesz a következő" kérdésre ugyan még nem tudom a választ, de az szinte biztos, hogy nem Ford.
Hibalista
- Három év és 18.000km után beállt az egyik hátsó kerékagy. Az autót heti rendszerességgel, rövidebb utakra használtam, ennek ellenére a Ford Magyarországot megkérdezve, hogy ez szerintük rendben van-e, az volt a válasz, hogy azért, mert keveset használtam az autót (és hogy ha nem használom, bakra kell rakni a kocsit) - A "kevés használat mennyi" kérdésemre a válasz: "Műszaki kérdésekben a márkaszervíz az illetékes" - azaz nem tudtam meg, hogy én rontottam-e el azzal, hogy volt olyan hónap, amikor csak kétszer mentem az autóval...? - - Előtte 16 évig Ford Fusion-t hajtottam - a márkahűség miatt választottam az Ecosport-ot - kezdem úgy érezni, hiba volt márkahűnek maradni.
Ide hordtam szervizbe
Ford Hovány Szentendre - semmi extra :)
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
BOSCH Car Service Érdi Team Kft. - késő délután hívtam őket, hogy gond van a kerékaggyal - másnap reggel vihettem az autót, ebéd után mehettem érte.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2018 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 18000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Fusion | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.4/10) |
