Kellemes útitárs
Szöveges ítélet
A vezethetösége, belsö kényelme szerintem jó. A Váltóval kimondottan elégedett vagyok, Simán precízen kapcsol.kivéve talán a hátramenetet. Opelesen reccsent néha. A Rugalmasságával kapcsolatban hagy kívánnivalót maga után. magas fordulaton kap eröre ami fogyasztás szempontjából nem elönyös. A klíma hiánya bánt néha, ill egy kartámasz is jól jönne. Mindent összevetve nem bántam meg hogy öt választottam! Eltelt két év mióta a fent leirtakat lejegyeztem, azota a következö dolgok thörténtek velünk! :) A Balatoni nyaralás alkalmával valamilyen rágcsáló szemetvetett a gyujtáskábeljeimre, ezeket kellett cserélni. Illetve nemrég erösödö recsegö hangot hallottam jobb elöröl. A Futomü átvizsgálása során kiderült hogy a toronycsapágy adta le a rendszámot, csere (6400Huf a csapágy, 6000Huf a munkadij!!)
Egy fontos észrevétel a tulajoknak: Ha alkatrészre van szükségük elöször mindig kérdezzék meg, hogy a márkaszervizbe mennyibe kerül az a bizonyos alkatrész. A tapasztalat azt mutatja hogy jóval olcsobban adják a gyári cuccokat mint az egyéb autosboltok. Pl: Gyujtáskábel szett xy autókereskedésben 16000!!!!!! Huf-ért akarták rámsózni, Márkaszervizbe 4200!!!!! Megdöbbentö! Toronycsapágy xy autosboltba nevenincs márka 9400Huf, SKF 13600Huf, Gyári a márkaszervizben 6400Huf!!! Érdemes utánakérdezni!! Én szeretem a gépet! Üdv
Újra itt. :) Helyesbítenem kell egy kicsit a fent leírtakat mert mint utólag kiderül nem a toronycsapággyal volt baj, hanem a jobb első gömbfej kopott el! Ezt sajnos a N.......b-an nem tudták helyesen diagnosztizálni. Sajnos ezt benyeltem. Azóta nem volta ebben a szervízben.... Gyakorlatilag a kötelező szervizeken és a tényleg kopó alkatrészeken kívűl bajom nem volt vele. Most a feleségem használja teljes megelégedettséggel mert új családtaggal bővültünk! :) De erről már egy másik topicban.... Valószínű még jó ideig nálunk lakik a Lani is és megadjuk neki azt ami jár. Ezt eddig meghálálta.
Hibalista
- Gyárilag "szivárgott" (Fehér szövetkesztyün vette észre a szerelö!) a jobb elsö féltengelyszimering. Garis csere. Az elsö pillanattól kezdve, föleg hidegen, felengedett kuplungnál, üresben, halk, kutyogó hang a kuplungból.A pedál kinyomásakor megszünik! 65000km után sem erösödött! Gyujtáskábel szett csere (elrágta egy rágcsáló!!), jobb első gömbfej (90 000km), Bal első gömbfej (110 000km). Hátsó kipufogódob (95 000Km)
Ide hordtam szervizbe
Chevrolet Katona Gödöllö, Chevrolet Gyulai
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Norauto Csömör
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 125000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 120l | Következő autója? | Kia Cee´d SW |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
