A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Daewoo » Lanos (1997-2003)

Lanos 1.5 S 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Lajos, a megbízható

Szöveges ítélet

Hm... Daewoo Lanos? Nézzük meg - mondtam az asszonynak a kereskedés udvarán. Amúgy eszembe se jutott volna ilyet venni, Felicia és F Astra volt a célpont. Szerencsére ilyenekből nem találtunk megfelelőt hirtelen, mert azóta ki is rohadtak volna alólunk. Az asszonynak kellett, munkába járni, napi 30-40 kilométerre.
Ragyogó állapotban volt - persze a kozmetika rájátszott, de akkor is. 1.5 benzin, 86 ló, elegendően megy. Az első pár hónap nem volt zökkenőmentes, egy döglött akksi (erről mondjuk nem tehet) és egy elfáradt kuplungmunkahenger (ez azért bosszantott) okozott menetképtelenséget.
Egy évvel később Lajos hangja dörmögőssé vált, cseréltük a középső és a hátsó dobot meg a flexicsövet.
Aztán... használtuk. Röppentek az évek, gyűltek a kilométerek és Lajos tette a dolgát. Kicsit uncsi volt, de mindene működött. Három év után vezérlést cseréltünk, de ha már ott jártunk, tömítéseket (szivárgott az olaj itt-ott), termosztátot (ezt megelőző csapásként, mert szar helyen van) is.
Az utolsó, nálunk töltött évben aztán a magyar utak kikezdték a futóműveket. Kikezdték? - hát inkább széjjelcseszték. Eltörtek a hátsó rugók (ez mondjuk típushiba; az asszony telefonált, hogy menet közben elhagyott valami tenyérnyi, csilingelő valamit), kiszakadt az egyik stabpálca, kotyogóssá váltak a gömbfejek és a toronycsapágyak.
Pont úgy adódott, hogy amikor jött asszonynak a következő autó, akkor vált tarthatatlanná a futómű-helyzet. Vicces áron vettem hozzá alkatrészeket: új hátsó rugó 4 ezerért, első gátló ötért, gömbfej valami 2.000,-...
Mire kész lett, jött a vevő, aki örült neki. Lajost úgy él a gondolatainkban, mint egy megbízható, olcsón fenntartható, nem rozsdásodó társ.

Hibalista

- Kuplungmunkahenger - Kipufogórendszer - Első lengéscsillapítók - Toronycsapágyak - Trapézgöbfejek - Kormánygömbcsuklók - Hátsó rugók - Stabilizátorpálcák - Motortömítések

Ide hordtam szervizbe

Sógor :)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2000
Kényelem (4) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 143000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 58000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Favorit Következő autója? Picanto
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Daewoo Lanos 1997

További ítéletek (180 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)