Az autógyártás szégyene
Szöveges ítélet
Hát, sok hozzászolást elolvastam itt.
Sajnos egyikkel sem értek egyett.
Az autó futóm?ve teljesen pocsék, nem is lenne szabad ilyet autó alá szerelni, puha és alig van köye az úthoz, pedig vettem bele négy új csillapított, kiderült, hogy ezeket gyárilag ilyenné csinálják.
Az autógyártás nem arról szól, hogy összevásárolunk mindenfélét a GM-t?l azután betuszkoljuk ?ket egy kasztniba. A motor legalább 10 éves konstrukció, a váltó meg már ay opelekben is nagyon szar volt, a motor felfüggesztés is csapni való.
Való igaz menni megy, az isten adta, de egyáltalán nem nyomatékos, és aki azt írta, hogy japános az nem vezetett még japán autót.
Szerintem az egzik legrosszabb autó amibe valaha is ültem, és én már nagyon sok autót probáltam.
Nagyon szar a motor a váltó és a futóm? és a fék is, na most ezek egy autó legfontosabb rendszerei.
Ja és az ennyém nagyon megkimélt példány, de így is csak olyasmi mint a Trabi elvisz A-ból B-be de ennyi vége, be kellene tiltani.
Hibalista
- Lengéscsillapítok
- Els? tárcsák
- Vezérm?szíj szakadás
Ide hordtam szervizbe
Magam csináltam
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 50000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | ASTRA F 1.6 8V | Következő autója? | VOLVO S40/Mitsubishi Space Star |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.4/10) |
