Duplikáció
Szöveges ítélet
Ez egy duplikált értékelés, véletlenül kétszer mentettem el.
Három évig kerestem pontos elképzeléssel a konfigurációt tekintve (grafitszürke, fekete bőr sport ülések, napfénytető nélkül, manual, navi nélkül, M57 motor) mire végül az autó talált meg engem.
Az általam eddig elvégzett karbantartások:
termosztátok cseréje (nem melegedett be a hűtőfolyadék, visszahűtötte 70-80 fok körüli hőmérsékletre, érdemes időnként a titkos menüből előhozni és csekkolni)
szívósor csappantyúk (elöregszik a műanyag és be tudja szívni a motor, érdemes vagy megszűntetni vagy kicserélni)
komplett vezérlés (3 lánc, feszítő, vezetők, 3 fogaskerék) » már rendesen meg volt nyúlva 272e km után
hajtókarcsapágyak & hajtókarcsavarok » meglepően nagyon szép állapotban voltak, mondhatni makulátlanok voltak 272e km után
főtengely nyugvócsapágyak » viseltesek voltak 272e után, a legelső már közel volt a végéhez, tökéletes időzítés volt a cserére
összes tömítés, szimmering a motor körül
váltóolaj (nem, nem hiszek a matricának a váltón hogy ebben soha nem kell lecserélni)
diffi olaj (szintén)
Egy év és 25e km alatt ennyi minden történt, folytatás következik majd idővel.
Hibalista
- Másik értékelésben részlete slista,
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 247000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | E90 M3, de nem helyette hanem melletteE90 M3, de nem helyette hanem mellette |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.7/10) |
