A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (2005-2011)

3 ALPINA B3 BITURBO COUPÉ 

Az ítélet értékelése
3,3(3 db)

BMW ALPINA B3 BITURBO COUPÉ

Szöveges ítélet

Igazi utcai sportautó feelinget él át az ember minden másodpercben, egy BMW 335i tovább tökéletsített verziójában. Fontos hansúlyozni az utcai jelzőt a sportautó előtt, hiszen diffi nincs az autóban, de 2009-től már rendelhető hozzá. Nem vehető észre ennek a hiánya közúton való vezetésnél, kőrforgalomban vagy szerpentíneken viszont egy kicsit igen, ha az ember egy jobban odalép.
Igazából ez leginkább egy luxus túraautó fantasztikus menetdinamikai tulajdonságokkal. (0,1 mp-vel lassabb az aktuális manuális váltós M3-asnál - német újságírók által mért és nem gyári értékek alapján.) Ezzel szembe az 500Nm-es forgatónyomaték (bi-turbó motor) számomra élvezetesebb előzést nyújt az M3-as magas fordulatszámú (szívó) motor 400 Nm-es, bár az egész fordulatszám tartományban egyenletesebb eloszlásánál.
Elegáns visszafogott külseje miatt teljesen úgy néz ki, mint egy enyhén optikai tuningolt BMW. Nem tünik fel az utcán.
Vásárlás elött teszteltem a M3-as manuális váltós verzióját, amellyel a BMW határozottan egy egészen más célközönséget céloz meg. Választásom elsősorban a megjelenése és a turbó motor által nyújtott menetdinamikai tulajdonságok miatt esett rá. Az ALPINA közúton és nem versenypályán érzi jól magát.

Hibalista

- Az autó 2 év és 10 hónapos, eddig semmi baj sem volt vele. - 2.000 km-nél volt olajcsere, 15.000km-nél kötelező (2 éves) szervíz Oberpullendorf/Stoob-ban Ausztriában, amelynek költsége 380 euró(!) volt.

Ide hordtam szervizbe

BMW Kohla-Strauss Oberpullendorf/Stoob (Ausztia) Beszélnek magyarul is. Nagyon precízek, nagyon vigyáznak a kisebb kategóriás autókra is. (Tapasztalat)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? 120d Következő autója? 1M Coupé
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 2005 (2005)

További ítéletek (131 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)