A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (2005-2011)

3 318I 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mint egy rossz kapcsolat: mindig rácseszel vele, de nem tudod otthagyni

Szöveges ítélet

Kb. az körvonalazódott bennem, hogy egy jó menetdinamikájú, benzines, szívós és esztétikus autót akarok. Az egyik helyi neppernél rátaláltam erre a járműre. BMW? E90? Ausztriából? Csak 2,5 millióért? Biztos valami törött és/vagy 1 millióról km-rol tekert időzített bomba, de ne legyünk előítéletesek, nézessük meg a szervizzel! - gondoltam.

Megkértem a neppert, hogy gurítsuk át. A szervizben megnézik alaposan. Azt mondják rendben van. Hirtelen azt hittem álmodok, ennyiért és rendben van? Hol a turpisság? Nohát igen, csak 136 LE, gyakorlatilag alapfelszereltség, se tempómat, se digitális klíma, se semmi. Egyedül tolatóradar. Biztos ebből fakad az olcsóság.

Ismerősöknek újságolom a nagy hírt, többség azt mondja ne vegyem meg,meg fogom bánni; drága, megbízhatatlan stb... De úgy vagyok vele, hogy egy évi átlag fél millióból biztos kijön, meg amúgy is, benzines, szívós... - hát szívós az már biztos...

Kicsi alkudás, papírozás és már viszem is a szervizbe, olajcsere és vezérműlánc-cserével kezdek - szérianyűg, érdemes minél hamarabb cserélni (350e).

Első 15e KM. Semmi baja, kuplung kicsit kemény, néha nehezen vált, de hát 180 e km-nél nem csoda. Nem sokra rá meg is történik a kuplungszet csere és váltófelújítás. (200e)

Az élet úgy hozza kicsivel többet kell vezetnem, heti kb. 1000 kilométert nagyrészt pályán. Semmi gond, itt a BMW, hát pályázásra találtak ki, nem?

Minden terv szerint, elégedett vagyok. Szivárvány, napsütés örök élet, száguldás... és egyszer csak 200e km környékén nem fog a fék. Se hibakód, se semmi előjel, csak besz*rt. Szerencsemre 30-nal, nem autópályán vagy 50-nel zebra előtt, ahol éppen gyerekek mennek át.

Elkerül a szervizbe, 4 hétig ülnek rajta, nem értik, mi baja. Kiderül végül: valami szelepizé, nem értek hozzá. 100-bol megvan a mutatvány. Betudom az esetet egy szerencsétlen véletlennek, ami csak 1000-ből 1-szer fordul elő, de már nem olyan derűs minden... Nem a javítási költség aggaszt, hanem hogy minden előjel nélkül életveszélyessé változott a gép...

A fék incidense óta kb. 4e kilométerenként vagy hibakód vagy csak félúton ledöglik valahol. A szerelő amikor meglát már fogja a fejét, ő azt mondja ilyen pechest mint én még nem látott, pedig - mondja - szoros a mezőny, elég megbízhatatlan ez a széria.

Őszintén már nem követem mi volt cserélve. Egy idő után úgy voltam vele, nem adom el, mert nem hiszem, hogy van még valami az autóban, amit nem cseréltek ki.

Most is éppen a szervizben áll. Megint lerobbant...

Mindezek ellenére szeretem, precíz vezethetőség, kényelmes, még így több mint 10 evésen is modernek ható gyönyörű karosszéria és letisztult, elegáns belsőtér. Élmény benne eljutni A-bol B-be (feltéve ha eljut).

Személyes véleményem az, hogy csak újonnan vagy csak második autóként tartva szabad megvenni. Ha valaki több mint évi 20e km-re tervezi, engedje el, nem éri meg... mehet mindig a lepukkant Opel Astrajaval (legalábbis nekem ez üzemel második autóként).

Még egyszer üzemkepéssé teszem és eladom. Következő kocsi valszeg inkább Merci lesz és 4,5 millió alatt meg se nézem a használtautós honlapokat.

Hibalista

- Valvetronic, fékszervó, tömités, kézifék, kuplung, váltó, stb...

Ide hordtam szervizbe

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 170000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 2005 (2005)

További ítéletek (131 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"M" nélkül szerethető

3 320 xdrive touring - 2009
2010.05.03 95000   2,7

"BEST FUN" Car in the UK, TG CHOICE

3 320dA - 2005
1999.11.30 22000   2,0

'Aldott auto

3 E 92 330 xd - 2011
2016.04.20 12000   -

///M ég van benzin a világon

3 325i E92 coupe - 2007
2017.02.26 60000   -

316d - Nem a kényelméért szeretjük

3 316d - 2010
2014.12.06 5000   -

318i - a racionális választás / updated

3 318i - 2007
1999.11.30 17000   4,5

320i Egy régi álom megvalósulása

3 e90 320i - 2007
2021.03.20 23000   -

320si a szomjas GT

3 320si - 2006
2013.02.06 30000   3,0

325d-320d

3 325d - 2007
2011.12.04 15000   2,0

330d

3 330dA touring - 2006
2010.09.03 30000   2,0

330d "a vezetés élménye" szó szerint

3 330d - 2011
2016.11.29 40000   -

A 318d!

3 318d 122LE - 2006
2013.03.04 35000   4,0

A KUPÉ

3 335iX - 2008
2010.06.28 2000   3,0

A TÁRS

3 318 d - 2007
2014.02.11 10000   3,0

A bugyit könnyebben letolják a csajok...

3 320 D - 2008
1999.11.30 35000   2,3
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)