kombi GTI
Szöveges ítélet
2004 ben vettem hosszas keresgélés után ,igazából quattro-t szerettem volna de nagyon ritka főleg jó állapotba. Az autó 'S' felszereltségű volt amit ma már S-line ként ismerhetünk: Sportkormány ,oldaltámaszos sportülések és keményebb alacsonyabb futóművet jelent.Én nagyon szerettem bár az utasaim nem voltak elragadtatva a rugózási komforttól ,nem éppen Magyarországra való .Sok helyen leért az alja fekvőrendőr kapubeállók stb De kanyargós utakon fülig ér az ember szája olyan mint egy go-kart .
A 150 lovas motor pont elég a mindennapi boldogsághoz, meg a fényképezkedéshez.Nem mi leszünk az utak királya ,de az átlag autóktól sokkal erősebb . Nem érezni hogy turbos autóban ülünk már egész alacsony fordulatról kezd húzni,nincs turbolyuk .
80-90es tempóról előzés előtt vissza kell kapcsolni 3 ba és akkor kilő mint egy rakéta egész 160-ig bírja a vágtát 3 ban ! Külföldi autópályán folyamatos 200-as tempót is autóztam vele 500 km-en keresztül igaz 16 literes fogyasztással.
Normál használatnál 7,5 -9 L/100km volt az átlag. Nem Bp -en használtam ezért nem tudok nagyvárosi fogyasztást mondani gondolom 10 alatt nem jönne ki. Mivel nálunk az utak se olyan rosszak nekem a soklengőkaros alufutómüvel se volt gondom.
A csomagtartó megfelelő méretű két kisgyerekes családnak ,elől is kényelmes de a gyerekülésben ülő gyerek folyamat rugdosta az ülésem. Sok autóm volt már ,de ezt kifejezetten szerettem .
Hibalista
- Fűtésszabályzó szervómotor ezen kívűl csak a szokásos kopó alkatrészeket kellett cserélni :Fékbetétek ,vezérlés ,termosztát,klima-feltöltés,
Ide hordtam szervizbe
nagyrészt magam szoktam szervizelni autóimat
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 140000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Vectra Gt | Következő autója? | A6 tdi quattro |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.0/10) |
