A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A4 (1995-2001)

A4 2.6 V6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Benzintemet?

Szöveges ítélet

Imádom. Benzintemet?. Városi fogyasztás 16 liter. Gyári adat, és a németek nem hazudnak:)
Országúton az ötsebességes automata váltóval beéri tíz liter körül, 160-as utazóval.
Kétszer 3 henger V alakban. Az ember odalép, és felhörren a motor. Nem sivít a turbó. Nem szenved. Megy.
Egyszer próbálj ki egy ilyet.
Imádni fogod.

Hibalista

- Román benzin = benzinsz?r? csere - nem a kocsi tehet róla:)
- A román benzin után nem csak a benzinsz?r?t kellett cserélni. Az üzemanyagvisszajelz? is elkoszolódott. Kiszerelve, megpucolva azóta is jó. Munkadíj zérus, anyagköltség 50.-Ft /2db bilincs/.
-
- Mindkét oldalon egyszerre kiég? tompított = a franc se tudja.
-
- Magyar utak = öszes els? leng?kar csere 2004-ben.
-
- Összerakás után irány a futóm?ves. Mivel gyári leng?karok szerel?dtek be, a futóm?höz hozzá se kellett nyúlni. Javítási költség: klímaellen?rzés töltéssel + teljes szervíz sz?r?kkel + leng?karok cseréje 250 ezer.
-
- Érdekes hiba, hátha tanul bel?le valaki: december táján azt vettem észre, hogy indítás után nem ég a tompított világítás, nem ég a m?szerfalon a sebességvisszajelz? - az autó automata -, és a küls? h?mérsékletjelz? sem.
- Alapjáraton pedig a váltókar különféle sebességfokozatokba történ? tologatása olyan hanggal járt, mint mikor valaki ráindítózik a járó motorra... Az érdekes ebben az, hogy a dolog nem állandóan jelentkezett, hanem véletlenszer?en.
- Nem akarom a lelki kínjaimat hosszasan ecsetelni, sem azt, hogy éjjel-nappal diszkréten a szemem el?tt lebegett egy hatszámjeg? összeg kiadása. De megoldottam egyedül.
- A lényeg: a gyújtáskapcsoló mechanika megfelel? kenés híján megszorult, nem engedte vissza a kulcsot az indítás utáni alaphelyzetbe. Erre akkor jöttem rá, amikor egyszer csak nem tudtam leállítani a motort, a kulcs az indítási pozíció, meg az alapállás között ragadt.
- A javítási összeg nem érte el a kétezer forintot. A WD-40 pillanatok alatt rendbehozta a mechanikát. Azóta kutya baja.
- A WD-40-et azóta el?szeretettel használom a zárakhoz, csomagtérajtó-gépháztet? teleszkópokhoz, pedáltengelyekhez, ablaktörl? csonkokhoz, ajtózsanérokhoz, mellfeszülésre, szaporafosásra.
- Állítólag halászlébe is jó:)
-

Ide hordtam szervizbe

Volt Porsche-Hungáriás fiúkhoz hordom. ?k szervízelték az el?z? kocsimat, ami egy Vento volt. Korrektek és értenek hozzá.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1997
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 56000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? Vento Következő autója? Audi
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A4 1995 (1999 - 2001)

További ítéletek (165 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)