A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A4 (1995-2001)

A4 2.6 (V6) Exclusive 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jó döntés volt, ami átlényegítette a hétköznapokat.

Szöveges ítélet

Audi A4 2.6 (Exclusive)

Eloszor is koszonet a nepitelet forumnak, amit sokat olvasgattam mielott autot valasztottam. Hasznos is volt – ez mar lenyegesebb -, mert egyelore ugy erzem sok kezdo autovasarlasi hibatol megmentett. Ket honapja eletem elso autojat sikerult megvennem. [Regi para: nemet autoipar. (alt. isk. 6. osztalyoskent a haver nemet-magyar anyukaja kedvessegekent masoltam es kuldtem a „Lieber Direktor” kezdetu leveleket No-ba, majd kaptam a szamtalanszor atlapozott katalogusokat es a legjobb haveroknak odaadott jelvenyeket. A postas akkoriban csak leshetett a kuldemenyek begyomoszelesekor, de a gyartok markentingje beerett. Maradt: a Mercedes, Bmw, Audi, Opel es kizart, hogy barmi mas. Ket ev nemetorszagi tartozkodas soran pedig beerett az „europatriotizmusom”: franciat alapbol nem, olaszt csak a csucsminoseget /Alfa, Ferrari, Maserati, stb.,de csak masodik autokent;-)/, ugyanigy a skandinavoknal, angoloknal.]
Dehogy az autorol is…
Fontos info volt, hogy az 1.6 gyenge; lopasok miatt fontos az eredet; festes csekkolasa; lengokarok allapota.
Komolyan mondom aldom az eszem, hogy bevallaltam a V6-ost. Tudom nem a leggazdasagosabb, de alapbol csak autopalyan hasznalom es ott a 9.7L – 10.5L kozott „zabal” Varosi legdurvabbam 13.8L volt eddig. Nem szorom a penzt, de mindenfele buntudat nelkul adom at a hitelkartyamat lehuzasra, miutan beletankoltak a v-powert. A Helix Ultra ara miatt sem karomkodok, mert tudom, hogy ez az, ami kell neki. (de valahogy megsem az igazi dragasagom-para miatt)
Az elozo elso tulaj egy pecsi mernok volt (nem pesti[sic!]), aki tisztessegesen rendben tartotta. Folyamatos szakszerviz + meg a szamlakat is megorizte. Eloszor alig hittem a szememnek, a masodik pillanatban pedig tudtam, hogy minel jobban vissza kell fogni magam (alku miatt), de ra kell csapnom. 10 eves es 200.000km van benne, de mertem bevallalni a mar emlitett gondossag miatt es egy V6-ost egy 50 ev feletti mernok ugysem gyilkolhat le ennyi km utan. Sot. Szerintem ennel ketszer tobb van benne motorilag. Kop-kop-kop. Diszkret gyari spojler, fabetet, alufelni, Bose-hifi, sportkipufogo, uj Michelin gumik, V6 es ami nagyon fontos volt szamomra: kiralykek metal. (2.6-os exclusive kiadas) Szerencsere a padlogazrol mar leszoktam, de a kisertesnek neha nem tudok ellenallni. Van ugy, hogy az elozes elott (az elozesi eselyt felmerve) fel perccel mar arad az adrenalin. Pedig ennel sokkal durvabb teljesitmenyu autok porognek mainapsag. Mindegy. Reszemrol asszem innentol indul az auto. Erdi lejton felfele a haromnegyedenel 180-nal felkapcsolsz otodikbe es meg siman tol elore a motor, hat ekkor erzem ugy, hogy jo valasztas volt, pedig ma mar tenyleg elavult technika. Ja es a hangja. Ez a hang nem a kalyhacso kipufogo miatt van…

Gondoltam ra, hogy tuningolom valamivel, de felesleges, mert annyira jol nez ki ugy, ahogy van. Orom beleulni, jo vele menni a palyan. Azt csinalja, amit elvarok tole. Megkeri az arat, de eszembe se jut, hogy sajnalkozzam miatta.

Ami gond volt: A kereskedo -mig nala volt- belehajtott 12.000km-t es nem figyelt oda, hogy a bal elso feltengelynel a gumiharang elrepedt. Vetelnel en se vettem eszre. Feltengelycsuklo csere: 24.000,- ft volt cakkumpuder.
Hiba meg: a jobb elso ablak automatikaja neha onallositja magat es lehuz. Utana en felhuz. Szervizbe meg nem mentem, mert nem zavaro. Neha a digiklima kijelzoje eltunik, de ennek ellenere mukodik es egy ido utan visszajon.

Vasarlas elott: altalanos aggaly(1.)a fogyasztas, (mindenki tudja, hogy mire akarja hasznalni)
Megj.: az 1.6-os se fogyaszt annyival kevesebbet, hogy ne erne meg a nagyobb teljesitmeny.
Aggaly(2.) alkatreszarak: Szakszervizben mindig lenyulnak. Talalni kell olyan szerelot, aki becsuletesen javit (lehetoleg Audija legyen neki is (nem vicc!) es maris kevesebb gondod van+olcsobban meguszod minosegi alkatreszekkel. Tobbek kozt azert mertem meg ebbe a tipusba belevagni, mert kikertem a velemenyet tobb karosszeriasnak es autoszerelonek, akik pozitivan nyilatkoztak.
Jovore nezve: ido utan biztos beno a fejem lagya es inkabb kivanni fogom az ujabb kiadasu 1.9-es dizelt, de ha nem, akkor meg meg sem allok a Bmw M5-ig;-) Mindket esetben komolyan veszem magamat:-)

Hibalista

- feltengelycsuklo

Ide hordtam szervizbe

SZfv mellett

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1996
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 200000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Következő autója? Audi 1.9PDTDI; A6 3.0TDI, M5
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A4 1995 (1999 - 2001)

További ítéletek (165 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Éjszakai ámokfutó

A4 1.6i - 1999
1999.11.30 298000   1,0

0000 quattro

A4 1,8 20v quattro - 1999
2008.01.22 80000   -

1,9 TDI -AUTOMATA , CSAK AJÁNLANI TUDOM !!!

A4 1,9 tdi - 1997
2012.10.27 15000   -

2.Kedvenc olajkályhám

A4 1.9 Tdi AFN - 1996
2017.01.15 30000   -

21 honap es 33000 km gond nelkül teljesitve.

A4 2.4 V6 - 1998
2010.05.20 33000   4,0

400.000 km felett is megbízható

A4 1,9 Tdi - 2000
2021.02.15 60000   -

A "szakadt" kis traki

A4 1,9 TDI - 1996
2012.12.11 14000   -

A Fekete Gyöngy

A4 1.8 T Quattro - 1995
2008.09.08 32000   -

A Hype Tárgya

A4 1.8T - 1996
2014.01.10 9000   2,0

A Pénznyelő

A4 1,9 TDI Automata 110LE - 1998
2010.01.15 44000   1,0

A barátnőm is imádta

A4 1.8 - 1996
1999.11.30 35000   -

A bemocskolt autómárka

A4 1.9 TDI Avant - 1997
1999.11.30 0   1,0

A család jóbarátja volt

A4 1.8 20V - 1996
1999.11.30 40000   -

A dolgos Német

A4 1,8T - 2000
2008.08.23 500   1,1

A hosszútávfutó

A4 1.9 TDI 90 - 1996
2008.06.02 19000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)