A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A4 (1995-2001)

A4 1,9 TDI (110LE) Aut. 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jaffa a pokolgép

Szöveges ítélet

2012 nyár végén vettem, és Jaffának hívtam mert JFA volt a rendszáma. Orbitális mellényúlásom volt, a kapkodás, és az "Adj-Uram-teremtőm-most-mindent-rögtön" iskolapéldája. 670 ezerért vettem, és majdnem ennyit költöttem rá fél év alatt ami után aztán eladtam.

Negatívumok:
- A futóműve romokban volt, pedig friss műszakis volt (WTF, hogy ment át?)
- A történet egy nagyon fontos pontja, hogy kicsit átvertek vele, mert szépen elhallgatták, hogy bizony meg van valami varacskolt chippel okosítva, persze ment is mint a rakéta. A kiváló chip tette a dolgát, és tönkre tette amit tudott, leginkább a tömítéseket, amit megcsináltattam, utána a másik ponton nyomta az olajat, persze ezt már utólag tudtam meg, mármint, hogy chippelve volt.

Aztán munkába menet az egyik reggelen a turbója a városi használattól lekokszosodott, és letiltott gyorsításkor, persze ezt akkor még nem tudtam, így elvittem a szolnoki Bosch szakszervizbe, ahol kegyetlenül és pofátlanul lehúztak. Kicserélték azok az állatok az intercoolerem, mondván lyukas és ott megy el a nyomás (Keh?), a jelenség megmaradt persze, majd visszavittem, akkor az izzítógyertyákat mondták hibásnak és kicserélték őket és már a franc se tudja pontosan, hogy még miket, de a lényeg, hogy 250 ezer forint elköltése után közölte az a barom, hogy "hát akkor a turbót kell kitisztítani" - Mi? "Az még 50 ezer"
:(
A hiba még mindig megmaradt, és így is adtam el, persze mélyen áron alul.

Pozitívumok:
- Erős volt a motorja nagyon, hát persze.
- Imádtam az automataváltóját
- Nagyon kényelmes volt, nagyon jól felszerelt volt.
- A tempomattal nagyon jól tudott fogyasztani, és képes volt 5,5-es átlagot produkálni, ami egy automatától dicséretes.

Érdekesség, hogy fehér volt az autó, és a sötétkék golf után, nyáron igenis lehetett érezni a különbséget, abban, hogy a tűző napon mennyire melegedett fel. Kevésbé.

Az is igaz, hogy az összes hibája ellenére soha nem hagyott út szélén, mindig legalább járóbeteg volt.

Nagyon tanulságos történet, ugyanis iskolapéldája a fiataloknak, hogy a kapkodás és kivagyiság hova vezet, és nem Audiék hibáztak azt is be kellet látnom.

Összességében a saját türelmetlenségem áldozata lettem, ugyanis olcsón, kapkodva nem körültekintően vásároltam egy chippes, automata, dízel sokat futott autót, és a legrosszabb helyre sikerült elvinnem szervizbe is. Maga a konstrukció és a motor a családban már bizonyított. Most is egy ilyet hajtok, róla is van itt ítélet, a MIB-es. :)
Tehát ez egy kehes ló volt.

Visszasírtam a fapados négyes golfomat.

Hibalista

- Teljes futómű felújítás. - Örökké folyt valahonnan belőle az olaj - ennek okát lásd lentebb. - A turbója a városi használattól lekokszosodott, és letiltott gyorsításkor, ez hosszú és keserves sztorivá eszkalálódott. - -

Ide hordtam szervizbe

Bosch "szakszervíz" - SzolnokEgy tetű banda.250 ezer forint elköltése után közölték, hogy meg kéne bontani a turbót, még 50 ezerért, részletek a hibáknál. Nagyon bánom, hogy nem jelentettem fel őket. Nagyon haragszom rájuk, nagyon pofátlanul lehúztak, feleslegesen cseréltek alkatrészeket (izzítógyertyák, intercooler)

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Kecskemét, magán, ő legalább tudta, hogy mit csinál és ügyes volt.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1997
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 300000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? VW Golf 1.4 Variant Következő autója? Audi A4 1.9TDI (90LE)
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A4 1995 (1999 - 2001)

További ítéletek (165 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Éjszakai ámokfutó

A4 1.6i - 1999
1999.11.30 298000   1,0

0000 quattro

A4 1,8 20v quattro - 1999
2008.01.22 80000   -

1,9 TDI -AUTOMATA , CSAK AJÁNLANI TUDOM !!!

A4 1,9 tdi - 1997
2012.10.27 15000   -

2.Kedvenc olajkályhám

A4 1.9 Tdi AFN - 1996
2017.01.15 30000   -

21 honap es 33000 km gond nelkül teljesitve.

A4 2.4 V6 - 1998
2010.05.20 33000   4,0

400.000 km felett is megbízható

A4 1,9 Tdi - 2000
2021.02.15 60000   -

A "szakadt" kis traki

A4 1,9 TDI - 1996
2012.12.11 14000   -

A Fekete Gyöngy

A4 1.8 T Quattro - 1995
2008.09.08 32000   -

A Hype Tárgya

A4 1.8T - 1996
2014.01.10 9000   2,0

A Pénznyelő

A4 1,9 TDI Automata 110LE - 1998
2010.01.15 44000   1,0

A barátnőm is imádta

A4 1.8 - 1996
1999.11.30 35000   -

A bemocskolt autómárka

A4 1.9 TDI Avant - 1997
1999.11.30 0   1,0

A család jóbarátja volt

A4 1.8 20V - 1996
1999.11.30 40000   -

A dolgos Német

A4 1,8T - 2000
2008.08.23 500   1,1

A hosszútávfutó

A4 1.9 TDI 90 - 1996
2008.06.02 19000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)