A Pénznyelő
Szöveges ítélet
Amikor megvettem eleve nem kellett volna kb 300 km-t leutazni érte Makóra. Az eladó srác egy egyszerü parasztgyerek volt, ebből adódóan gondolhattam volna, hogy pénze semmi nem volt szervizelni egy ilyen kategóriájú autót. Miért is ne, pont nálam kezdett beszarni gyakorlatilag minden, ami csak elromolhat és nagyon drága (lásd lejjebb). A legidegesítőbb persze az összes nagyobb hibánál (pl vezérműszíj, generátor, automata váltó) az volt, hogy útközbe hagyott ott az autó, jó messze otthonról. A hibákat leszámítva jó autó! A futómű felújítás után nagyon stabil lett a verda és semmi kopogás. A vezérműszíj szett csere után minden idegesítő, halovány nyüszörgés, sípolás, fémhang, zakatolás megszűnt, élvezet vezetni benne! Az automata javítás (ez fájt a legjobban) csodákat tett! Nagyon szépen vált, hamar reagál és ugrik az autó, ha kell, tehát megvagyok elégedve vele. A turbónak semmi baja és motorikusan is jó, a 110LE szépen mozgatja az autót, nem lomha, nem lusta! Belül szép a kidolgozás, és kényelmes (a bőr belső meglepően jó minőségű, jól bírja még ennyi idő után is).
Aki ilyen autót akar venni, annak azt tudom ajánlani, hogy jó alaposan nézze át és próbálja ki. Az ABS visszajelző kb 150km/h-nál jelez hibát, tehát ha van lehetőség autópályára menni vele, akkor nosza... Olyan embertől aki láthatóan nem volt igényes az autójára, vagy próbálta a szervizelést saját maga megoldani, vagy józsi bácsival megcsináltatni aki úgyis ért hozzá "me hát má 55 éve javít autókat" (persze... trabantot meg zsigulit) nem szabad megvenni!
Ha sikerül egy jót kifogni, meghálálja magát, nem rossz döntés, csak nézze át, aki meg akarja venni.
Hibalista
- Vezérműszíj szett görgőkkel, vízpumpával (120E HUF) - Termosztát (6E) - Komplett első lengőkarok, toronycsapágy, lengéscsillapítók megaminden (200E) - ABS visszajelzők (50E) - Autómata váltó komplett felújítás vezérlés nélkül (425E) - Generátor felújítás (40E) - Fékbetét, féktárcsa (30E) - Csomagtartó ajtó teleszkóp (10E) - Első lökhárító fényezéssel, mert a gyári lakk lekopik (28E) - Hátsó ablaktörlő motor (nincs még javítva) - Elektromos tükör, persze bal oldali (nincs még javítva) -
Ide hordtam szervizbe
Semmi speciális, hagyományos autószerviz
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 250000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 44000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 80 | Következő autója? | A4 Quattro 2,5TDI 2003 |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
