Kategóriatársak:
Mazda Cx-7 , Renault Koleos , Audi Q5 , BMW X1 , Suzuki XL7 , Land Rover Evoque , Mazda CX-5 , Ssangyong Korando , Mitsubishi Outlander , Ford Kuga , Toyota RAV 4 , BMW X5 , Nissan Qashqai , Ssangyong Rexton , Toyota FJ Cruiser , Suzuki Vitara , Kia Sorento , Volkswagen Touran , Ssangyong Tivoli , Renault Kadjar , Hyundai Santa Fe , Kia Sportage , Subaru Outback , Ford Edge , Ssangyong XLV , Seat Ateca , Suzuki SX4 S-Cross , Jaguar F-Pace , Toyota C-HR , Opel Crossland X , Mitsubishi Eclipse Cross , Volkswagen T-Roc , Ssangyong Rexton , Hyundai Kona , Volkswagen Touareg , Audi Q8 , BMW X5 , Ford Kuga , Ford Explorer , BMW X7 , Kia XCeed , Ssangyong Korando , Hyundai Tucson , Subaru Outback , Maserati Levante , Volkswagen Taigo , Skoda Karoq , Kia EV9
A Totalcar tesztjei a típusról:
-
Veszett a világ
Az Alfa Stelvio QV bosszantó hibáit lehet fitymálni a Macan Turbo, vagy X3 M kormánya mögül. Csak aztán gázt adsz neki, és mindenki lemarad.
-
Mint egy mozdony
Nemcsak úgy megy, a hangja is olyan a dízel Stelviónak. Pedig ha nem hallanám, nagyon kéne.
-
Van, amikor túl jó az autó
Száz kilóval könnyebb, mint ami a kategóriában tipikus, 510 lóerős, 0,15 másodperc alatt vált, és a kipufogózajt sem spórolták el alóla. Érdekes dolgokra lehet számítani ilyenkor.