Az első igazi erekcióm...
Szöveges ítélet
Amikor először megláttam a róla készült sajtófotókat, azt gondoltam, meghalok, ha nem lesz ilyenem. A sors úgy hozta, hogy most van. Persze sok kompromisszumot kellett kötnöm... Nincs bőr kárpit, nincs navi, nincs 2,4-es motor, de van 159-es! Az első benyomásaim jók voltak, bár a 120 lovas motor kicsit gyengécske. Hétköznapi autózásra azonban alkalmas.
Az együtt töltött 3 hónap alatt egyetlen műszaki probléma történt. Egyik este iszonyatosan sírni kezdett a kormány szervó. Benzinkút, szervóolaj utánpótlás. Azóta kuss van, működik.
Azonban az esőérzékelő és a sötétedésérzékelő lelkivilága számomra rejtély, akár a nejem. Összességében gyönyörű, jó, kellemes autó, csak nagyon kell rá vigyázni...
Ja! A váltó, nagyon hosszú, nagyon fasza 180-nál forog vagy 3200-at ellenben nagyon nehéz reccsenés nélkül gyorsan váltani...
Hibalista
- Eddig semmi, bár néha gyanakszom erre-arra...
Ide hordtam szervizbe
Baráti szerviz. Rendesek.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 111000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 9000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 156 1.9 jtd | Következő autója? | Alfa? |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.7/10) |
