A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » 159 (2005-2013)

159 1,9 JtdM 16V 150LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Olaszt? Haggyámá!!! De most helyesbítek....

Szöveges ítélet

Egy VW-tálib az Igáslova (Kenyeres Barkas, azaz Sharan)elhasználódása (20 év, 860.000 km) okán modellváltáson gondolkodott. Azt gyorsan elmérte kicsipénzért, összeszedte a megtakarított gombokat és kinézett egy, olasz származású, garantált kilométeres, jól felszerelt Vincenzo-t.
Ismert tulajtól (valamikor kollégák voltunk a VW-nél, de ő mindig Fiat/Alfa/Lancia fan volt). Elmondása szerint gyermekbetegségeken túl van (M32 váltó teljes feljavítás, DPF és szívócső-csappantyúk "okosba' megoldva), rozsdamentes.
Látatlanba' megvettem, hittem neki, meg tudom is, hogy hol lakik!!!
A barátja azt mondta neki, hogy ha én (ne felejtsük: VW-tálib!!!) Alfát veszek, akkor lemennek Bóni-fokra és megnézik merre folyik a Duna! Mert lehet, hogy ezek után már felfelé!!!!
Szóval megvettem, beleültem, használom. Imádom! Gyönyörű, kényelmes, erős, a futóműve útra-ragasztós, csendes, a 66 liter gázolajjal 1.000 km alatt még nem sikerült mennem. A mínuszokat nem szereti, télen minden nap rettegés volt, hogy elindul-e, de egyetlen egyszer hagyott cserben: -16 fok volt és előtte 3 napig csak helyben közlekedtem vele (egy 55 Ah-s akku van a motorháztető alatt...): no, akkor nem indult el. Egy fordulat hiányzott a "beröffenéshez", de az elektronika "eldobta" az indítórelé vezérlését. A hideg előhozta még belőle a VGT-s turbós motorok szokásos hülyeségét és vagy szívódízel lesz belőle, vagy megállítja a motort. De amíg a VW-nél egy gyors "gyújtás le-gyújtás vissza" megoldotta, Vincenzo-nál ilyen opció nincs: amíg sebesség-jel van, addig nincs gyújtáslevétel. Előzéskor elég szar így.... De megtanultam vele együtt élni, már nem zavar és mivel látja, hogy nem zavar: nem is csinálja a rohadék!!!
Ami még meglepetés: ugyanannyit vontathat, mint a Sharan és ez nekem fontos! Nem vasárnapi autó, hanem munkaeszköz de olyan, amit nem ütnek-vágnak, hanem kíméletesen használnak.
Eddig mindenkit lebeszéltem az olasz vasakról, most aki megkérdez, az rábeszélem. Ennyi a története Vincenzo-nak!

Hibalista

- Izzítógyertya, szervotatály szelepe, elektromos csatlakozók (pár darab, mindig máshol....), generátor (szerelő balfaxsága miatt...)

Ide hordtam szervizbe

Volt VW-s Kollégám javította fel eladás előtt.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Magam tuningolom (esetenként egy szerelő barátommal).

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2009
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 162000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 28000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Sharan 1,9 PDTDi 115 LE Comfortline Következő autója? Stelvio!!!!!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo 159 2005 (2005)

További ítéletek (67 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)