A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » 159 (2005-2013)

159 2.4 JTDM 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Gran Turismo feeling

Szöveges ítélet

Az autóban egy 2.4 JTD motor van. 210 lóerő alapjában de kapott egy chipet így 240 lóerő lett. Nagyon dinamikus, még 5 személlyel is könnyedén mozgatja a kasztnit ami azonban nem a könnyű kasztnik közé tartozik. SW típus száraz súlya 1730 kg.
Az 5 hengeres motort abszolút nem bántam meg nagyon jól teljesít.
Fogyasztása szerintem elég jó az erőhöz, az automata váltóhoz, és a szárazon is igen súlyos kaszni ellenében is.
Városban: 10, országúton 7.2-8 liter között mozog.

Na de nézzük mi is rejt a belső:
Sikerült hozzájutnom egy TI változathoz, ami a következőket tartalmazza:
-20 mm es ültetés
-Ti sportfutómű ( a magyar utakra talán túl kemény is...)
-Piros cérnával varrott kormány,ülések, és a műszerfal óráinak szélei is pirosak
-Elől 330-as 4 dugattyús Brembo,Hátul 280-as 2 dugattyús
-Gyári 19'-os Ti felnik (Kompromisszumot igényel a magyar utakon)


Beltér magával ragadó, minőségien összeszerelt, nem hullik nem zörög nem csörög. Az ülések iszonyatosan jól tartanak a futómű feszes és kanyarban egy kicsit sem billeg. A fékek nagyon jól lassítják ezt a nehéz kasztnit is.

A 159-es előtt csakis német autóink voltak !
Bevallom kicsit szkeptikusan ültem bele az olasz autóba, hiszen én is mint mindenki más hitt a nagyközönség által mondott véleményeknek.
Már az első pillanatban magával ragadott az autó, a vezetéséről nem is beszélve.


Összegezve tehát:
Aki szeretne kitűnni a tömegből, és egy igazán jó autót szeretne magának annak bátran ajánlom a 159-est. Igaz a 2.4-es motor fenntartása egy picivel többe kerül mint az 1.9-esé de a hangja kárpótol mindenért !!

Alfa Romeot nem az eszével hanem a szívével vesz az ember !

Köszönöm, hogy elolvastad

Hibalista

- Mivel nem régóta van nálam az autó, ezért az eltelt 12.000 km-ről tudok nyilatkozni.
-
- A megvételi után a kötelezőt lecseréltem:
-
- Vezérműszíj
- Olajak (motorolaj, automata váltó olaj)
-
- Update 1:
-
- 30.000 km óta vagyunk együtt ! Egy szlovén út van a hátam mögött (1500 km) HIBAMENTESEN ! Abszolút pozitív tapasztalatom van az autóval semmi negatívum !!!
- A cserélt alkatrészek 30.000 km után:
- - A kötelezők kivételével szinte semmi ! (Motorolaj, szűrők, fékbetétek)
- - Első futómű alsó hátsó szilent (KÖSZÖNÖM MAGYAR ÚTHÁLÓZAT ! Kilopott milliárdok ;) )
-
- *Ha úgy akarsz járni vele, hogy a kátyúkon gázolsz át 150-el mint a magyar nagy átlag akkor ez nem a te autód ! :) Vigyázva rá,a gödrökre figyelve s jó úton sportosan használva járok az autóval ezek a tapasztalataim.
-
- Update 2:
-
- Eltelt 5 év az autóval és sajnos bármennyire is vigyáztam rá,melegítettem hűtöttem hengerfejes lett!! Sajnos a 2.4-esek típushibája,hogy hengerfej meg tud repedni az izzítógyertyáknál és a porlasztóknál. Már amikor ez bekövetkezett bármennyire is szerettem az autót már a váltáson gondolkodtam.
- Számoljon úgy valaki, ha hengerfejes lesz az autó és tényleg JÓL!!! akarod megcsináltatni akkor ez a mutatvány bizony 500-550.000 forintba fog fájni.
- Az autó egyébként soha nem hagyott ott sehol sem és az utolsó pillanatig jó volt vezetni. Viszont egy darabig biztosan pihentetem ezt azt érzést :)

Ide hordtam szervizbe

Egy kedves ismerősöm szerelte aki már 10+ éve Alfákat szerel.Szervizelési költségei ?! Messze messze egy hasonló kategóriájú német autó alatt !! Passat CC 2008 vezérlés komplett - 130.000 FTAlfa Romeo 159 2008 vezérlés komplett - 45.000 FT Contitech ! Én sem hittem a szememnek.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 137000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Volkswagen Bora 1.9 + okosságok :D Következő autója? Clio RS
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo 159 2005 (2005)

További ítéletek (68 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)