Simply the best
Szöveges ítélet
sOKAT OLVASGATTAM,HOGY MIT IS VEGYEK.A végén úgy gondoltam hogy a legjobb választás a Fazer lesz,mondjuk az FJR 1300 jobban tetszett de az 1 millával többe is kerül.Tehát végül Fazer.Legszebb szín ezüstmetál,sportdob,túraplexi,bukógombák,csomagtartó.Nagyon erős a gép,de én úgy éreztem,hogy nagyon pörög 6-dikban így vettem a gyári 16-os első lánckerék helyett 17-eset.Így egy kicsit leesett a fordulat.Afogyasztása 2 személlyel autópályán 130-as utazóval 5.2.Vegyesben túrázáskor 4.5-5.5l/100km.A 6-dikat már 40-nél is elviseli,de természetesen csak kíméletes gyorsítással utána.50-nél már előzni is lehet 6-ban.A gyári túraplexi nem túl jó,mert a sisakom így is szélben van.Ha ez nem lenne így akkor sokkal kényelmesebb lenne.Amúgy az üléshelyzet tökéletes.Vettem bele iridium NGK gyertyákat és azokkal egy kicsit jobban is megy.Melegen gáz nélkül nehezen indul.Több havi állás után pöccre indul,aztán pár másodperc után le is áll,és ezt megcsinálja vagy 10-szer így 0 fok körül,míg életbe nem marad.A futóműve isteni a fékekben is nagy tartalék van.A tükrök rezonálnak.Egy tankkal legalább 300kmt tudok lemenni.A láncot szinte sohasem kell feszíteni.A bogarakat eszi és nagyon kell rá vigyázni,hogy motorozás után takarítsuk le egyből őket mert nekem már megmarták egy pár helyen a fényezést úgy ,hogy ki se lehet polírozni.
Hibalista
- Eredeti NGK gyertyák 2db 13000km alatt
Ide hordtam szervizbe
YAMAHA zAKAR cEGLÉD
Értékelése: 1
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 13000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |