A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » TDM900 (897 cm3)

TDM900 (897 cm3) 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Nagyon jó választás :)

Szöveges ítélet

R1-es után kerestem magamnak egy kényelmesebb és olcsón üzemben tartható, de mégsem túl gyenge dobozolható motort. Munkatársamnak van hasonló 850/4TX-es gépe amiről a "Földesúr kilovagol" című tesztben részletesebben olvashattok. Az ő és szomszédom elmondásai és az első 900-as próbakör után bátran bólintottam rá a TDM-re. Fogyasztása 2 személlyel és 3 dobozzal 120-130-as utazóval 5,5 fölé nem igazán ment még, 20 literes tankjával így nagyon jó a hatótávolsága. Tartós autópályázásnál 140-150-es tempónál is 6 alatt marad a fogyasztás. Az ülést sportmotor után kényelmesnek találja az ember bár elől egészen el van keskenyítve így ezért én max. 150 km-ert megyek el egy se**el, mert elzsibbadok. Hátul kényelmesebb a feleségem visszajelzései alapján. A teleszkópról annyit, hogy elől nagyon nagy rugóút áll rendelkezésre ami tökéletesen megeszi a kátyúkat a 18-as felnivel. Hátul ha nagy a terhelés és az út minősége nem tökéletes akkor nagyon berugózik, nagyobb bukkanónál, hullámnál hajlamos leérni a középtámasz. Állítottam a rugó előfeszítésen és csillapításokon is, de óriási különbséget nem veszünk észre rajta . A fékekkel semmi gond nincsen, teszi a dolgát ahogyan azt kell. Nagyon kezelhető, szerpentinezéskor simán karcolhatsz vele, nagyobb tempónál dobozolva is stabil. Ami engem kissé zavar az az, hogy érzékeny az erős oldalszélre, nagyon taszigálja a motort. A gyári első gumi nagyon rázta az elejét, csere után teljesen megszűnt a probléma. A motorja halkan jár, csak enyhe szelephangot hallani. A blokk igényli, a fordulatot 2500 alatt rángat, de ennek kezelését pár száz km után megszokja az ember. Nagyon jól gyorsul, megfelelően nyomatékos. Szélvédelme gyári plexivel nulla, magasítottal sem elég nekem (190cm), beszereztem egy állítható középen felfogatható plexi toldatot amivel már elfogadható. Összességében nagyon szeretem és nem cserélem a közeljövőben, vásárláskor a praktikusság, elmondottak és kényelem döntöttek. Már 4 szezont motoroztam végig és 52000-et tettem bele, nagyon megszerettem. Nem agyonelektronikázott hightech gép, de pont ez a jó benne.

Hibalista

- Kopó alkatrészeken kívül semmi probléma nem volt még vele. Nagyszervíz keretein belül átnézettem a szelepeket és a vezérlést, de semmi probléma.

Ide hordtam szervizbe

Az egyszerűbb cseréket és beállítások a gyári service manual segítségével saját magam szoktam megoldani, a nagyobb munkákat már szerelőre bízom.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 8164
Megbízhatóság (10) Vezetett km 52000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? R1 99' és 07' Következő motorja? Biztos hogy YAMAHA!!!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (659 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.