Ketyeg, mint a svájci óra! :)
Szöveges ítélet
egy 350-es jawa után pattantam rá erre a mocira. Bevallom kissé vacogtam és remegtem a tesztmotoron mert más dimenziókba röpített. De nagyon megtetszett így meg is vettem.
sok sok típussal ismerkedtem és egy évig csak tesztmotoroztam mire úgy döntöttem hogy fazerem lesz. Ami nagyon megfogott benne hogy egy kezesbárány ha kanyarodni akarok kanyarodik ha meg akarok állni akkor megáll (dupla tárcsa) ha meg menni akarok akkor meg megy (amiról az r6alapú blokk gondoskodik).
Nem számítottam rá hogy ilyen gyorsan összeszokunk.
nah mind1 a lényeg hogy az elmúlt 9000 km alatt a kötelező olajcseréken kívül csak mosni kellett meg tankolni.
Olajból fullszintetikus benzinből minél nagyobb oktánszám a javasolt (v-powert valamiért nem szereti).
A gyári did láncot 3000km -nél kellett picit utánhúzni azóta úgy áll mintha be lenne betonozva. A fékeken és a gumikon szinte semmi kopás (bár ez stílusfüggő). évente 1x 2x szoktan neki adni injektortisztítót és egy kis metabondot a rend kedvévért. :)
Erősen ajánlott :)
Hibalista
- A rendszámtáblatartó csavar kiesett.
- javítási költség: 1db 6os alátét + csavar a polcomról :)
Ide hordtam szervizbe
Yamaha berény.
gyorsak rugalmasak és mindent meg lehet velük oldani :)
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 9500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |