Bárcsak fiatalabb korában ismertem volna meg! :)
Szöveges ítélet
2 éve vettem a vasat. Nagyon tetszett, mert az előző motorom csak egy kis játékszer volt ehhez képest. Fekete színű, ami különösképpen tetszett. Hazafelé menet indulásnál kidobta 1-esből, amit magam hibájának tudtam be, mivel korábban még nem ültem váltós motoron. Később kiderült, h jobban szeret üresben lenni, mint 1esben:P. Ez főleg akkor bosszantó, mikor az ember piros lámpától el akar startolni és azt veszi mindenki észre körülöttem, h egy helyben állok és nyél gázt húzok...aztán akkor meg jön a kapkodás, mert mögöttem a kocsisor, és gyors még egyszer 1-esbe, ami most még neccesebb, mert már nincs türelem, hanem tűz!, de ha másodszorra is eljátszotta velem a kidobósdit, akkor jön a 2-es, amivel nem épp leány álom elindulni, főleg, hogy már az ember felhívta magára a figyelmet. Na, jó ezt meg lehet szokni, óvatos indulás, és amint lehet 2 be és onnantól semmi gond. Illetve, egy darabig nem is volt gond.. Aztán kitalálta a mocim, h akkor is felbőg a motorja, ha nem húzok rá gázt. Most mindenki gondolhatja, h ez a srác aztán tökre nem ért a motorokhoz, meg h ez csak valami apró kis probléma... amit nem is tagadok, de a megoldás is olyan apró, h nem bukkantam eddig még rá :P Volt már bovden csere, a karbi olyan tiszta, h enni is lehetne belőle, minden könnyen mozog benne, a falsch-levegőt is a szimeringgel megoldottuk... tehát az ötlet elfogyott, de már nem is érdekel, mivel lassan kinövöm a mocit, majd egy vállalkozó szellemű új gazda játszik vele. Én most csak használom és ha elkezd felpörögni, akkor ráhúzom a szivatót és akkor néha abba hagyja, ha meg nem, akkor beteszem sebességbe és így tartom kordában a lovakat :D.
Amúgy jó kis moci, van h egyik problémája sem jelentkezik egy városi kerülgetés alatt, és akkor hirtelen nagyon tudom szeretni. Voltam vele Balatonon, megmásztam vele nem kis emelkedésű utakat, előttem jó eredménnyel levizsgázott, 25 éves motortól nagyon is szép teljesítmény, amit tud. Eddig még sosem toltam haza (ami a komáromról nem mondható el).
A 70-et mindig tudja teljesíteni, bár az emelkedőket nagyon megérzi a kis 50-es. Még ami tetszik, h szép a hangja, nem csetteg, mint sok kismotor. Szépen kiégeti a gyertyát, annak ellenére, h az olajadagolót nem használom, hanem én keverem be az üzemanyagot, mivel előző tulajnál egyszer nem adagolt és nekik beállt a dugattyú. Ja, meg borultak is vele. Dehát 20 év az sok idő, sok minden érhette. Én ismételten csak meghajtom fejemet a mérnökök előtt, szép munka volt!
Hibalista
- Szimeringek elkoptak, világítás+tölés tekercse elégett (az előző szimering problémából adódóan benzin kerülhetett rá, ami valószínűleg kikezdte a tekercs szigetelését....szerintem), teleszkóp engedett (egy másik motorét átraktam, mert nem láttam sok esélyt a javításra), a lánc időnként meglazul, mineden törekvésem ellenére....kb ennyi.
Ide hordtam szervizbe
Otthon szereltük édesapámmal.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1982 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |