Akár jó is lehetne
Szöveges ítélet
Amit korábban leírtak a tipusról az nagyjából fedi a valóságot, én is kb ugyanazt tudnám előadni. Nagy és kényelmes paripa, viszonylag jól megy, bár nem egy sport modell de az autókat azért állvahagyja ahogy egy nagymotortól illik. A méretei miatt kis termetűeknek nem ajánlott, minimum 175 cm és 75-80 kg kell hogy valaki elbírja és a lába is leérjen róla.
Tulajdonképpen a megjelenése miatt vettem meg, a formái nagyon tetszettek és tetszik még most is. Jó az üléspozíció, szélvédelem közepes, de aki motorra ül ne sipákoljon a szél miatt. Váltó hangos és kemény, de pontos. Az ötödik fokozat jó hosszú, 100-nál 3500-at forog a motor. Ez hosszabb mint sok hatsebességesben a legfelső fokozat. Olajat valamennyire fogyaszt, de nem veszélyes. Újkorában biztos jobb volt.
És most a lényeg, a fő probléma: a szerelők. Nagyképű megbízhatatlan lehúzós trógerek mind akivel találkoztam. Nem sufnituning barkácsmesterek hanem szakszervizek és márkafüggetlen komolyabbnak mondható műhelyek egyaránt eláshatják magukat. Karbantartást, kopó alkatrész cserét még úgy-ahogy megcsinálnak, bár ott is adódhatnak érdekességek. De ha valami ismeretlen eredetű hibát kell felderíteni akkor megáll a tudomány. Egy dolgot tudnak hibátlanul megmondani, hogy a rezsióradíj 6000+ÁFA, hozd be a jövő hét végén mert addig tele vagyunk, aztán majd valamikor felhívunk. Nem kezdem el mesélni a horror történeteimet, pedig lenne pár.
Röviden összefoglalva, akinek tetszik a tipus és talál jó állapotban levő példányt az nyugodtan megveheti mert nagyon jó gép. De előtte derítsen fel értelmes megbízható szerelőt vagy szerszámozza fel magát hogyha bármi van akkor ne álljon le az élet. Arra ne számítson senki hogy csak úgy spontán beviszem a szervízbe és megcsinálják, az nem fog menni. Várni kell rá két-három hetet, otthagyni egy igen kemény összeget, aztán három nap múlva kijön ugyanaz a hiba. Megtörtént többször, velem is és ismerőseimmel is.
Hibalista
- Első teleszkóp szimmeringek, lánc csere, kopó alkatrészek, gyertyák.
Ide hordtam szervizbe
az összes szakszerviz amit próbáltam
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
aki ismer jót az írja meg.
Értékelése: 1
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 35000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |