A japánok legnagyobb mellényúlása
Szöveges ítélet
ez a motor érdemes lett volna arra hogy feltalálják rá a hengerenkénti berugó kart,mert a 2 henger SOHA nem járt egyszerre üzemszerüen.A megszak. gyújtás minősége egy MZre is szégyent hozna.A váltó olyan rövid,h 6.seb.ben 60-nál már vagy 4000-t forog,marha idegesitő.160cm felettieknek nem ajánlott,sárgákra tervezték.A formavilág erősen emlékeztet egy válaszfaltéglára.Jawa Mustang x 2.Hogy miért vettem meg?MINDENKI VOLT KEZDŐ.Megbizhatatlansága a régi DACIA-val vetekszik.
Hibalista
- fesszabályzó,hátsó fogaskerék a szilentek a kerékagyban,öninditó(tipus hiba),szabadon futó,szimeringek(mind),ÁLLANDÓ gyujtás és karburációs problémák,gyújtás kapcsoló
Ide hordtam szervizbe
saját kezü szerelés GYÁRI alkatrészekkel !!!!
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1979 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 30000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.4/10) |