Jawa az atyauristen ! :)
Szöveges ítélet
Elsö nagymotorom, 20ezerért vettem , csak a 2 tükör állt ki a ruhahalom alól...
Egy évig gumiföstölés, 145 ös padló, sok sok túra, találkozó, mindenféle lábletétel nélküli burnout, automata kuplungba belenyulva egykerék.
Gyak semmi baja.
Olaj, metabondra figyelni, amugy -20 fokban is indult.
Utfekvése, mint egy picsánrugott fotel, ami bármilyen irányba 0 fokos eltérést mutat. Az enyémen valami ismeretlen oknál fogva volt egy fogazott gázkar, tempomattal :))
Namost igy 80 nál az ülésen felállást lehetett gyakorolni...
Fiatalság bolondság :))
Ez a fajta gazdája iránti hüség az összes többi jawás szerint nem igaz, mert egy villamossági borzalom az egész, valamint motorja könnyen tuningolható, kinyirhatatlan. (mondom olaj! :)
Tulmelegedés lehetséges, ekkor kuplung nem emel ki.
Rezerváltabb helyeket a high-tech gyujtáskapcsoló miatt könnyen tokkal vonóval nyoma veszhet.
Hibalista
- Generátor fehér jelű drót faszton kapocs letört. (vibráció)
- 1 éve és 10000 alatt ez vót´ :)
Ide hordtam szervizbe
B.Gabika
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Jomagam
Értékelése: 7
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 25000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
