Fostalicska 49 köbcentivel!
Szöveges ítélet
Szóval erő nagyon nincs benne. Bár az enyémben volt egy kis tuning de még így is a Ponyromet lenyomott! Kényelme az átlagos az átalakított chopperülés miatt. Szerelni megtanultam rajta az hótziher! De hogy szerettem-e? 2006 szeptemberében eléggé amikor szlalomversenyt nyertem vele. Utána is ette az idegeimet és eladtam szerencsére. Azután vettem egy Verhovina 4 est ami mérföldekkel jobb abba csak a benzint kell önteni és kész! 2000 km után dugult el 1 szer a benzincsap de azt szájjal kifújtam és mehettem tovább a Verhóban több az erő kényelmesebb jobban pakolható és mindemellett egy ritka veterán. De a Pannóniát mindmáig megtartottam a Verhót szintén!
Hibalista
- Hmm hol is kezdjem... Minden nap kijött valami rajta volt olyan, hogy a jobb hátsó teló csak úgy kijött menet közben. A bicikliátváltót állandóan eltördelte, a karbi naponta eldugult (pedig 2 ismétlem 2 szűrő volt rajta és a benzin, tank sem volt koszos vagy rozsdás.) Kormányleszorító hosszú csavar eltört (a motort nem is használtam szinte és terepen annál inkább) Hátsó behajtóracsni 2X elsőt még megvettem a másodszori esetben szétbontottam és vágtam bele új kis hold alakú vaspöcköket. indítópofák 2X kuplungpofák 1X kuplungrugók. Szimmeringek, Ja és amikor szedtem le a mágnest a csavar feje lecsavarodott utána próbáltam a mágnest leszedni mivel mágneslehúzót nem lehet kapni próbáltam minden félével 1 esztergáltatott mágneslehúzó beletörött és akkor gurult el a gyógyszer! véső+egy 5kgs kalapács hát le is jött csak maradt az alaplap mögött egy szép hasadék. a letört csavart nem lehetett kiszedni hegesztettem rá egy 5 ös csavart kifelé így mostmár jó lett. A végén már a karbit kb 3 perc volt leszerelni tanklevétettel gyújtótrafólevétellel eggyütt. Aztán ez lement kb 2.5 percre mert ahol 2 csavar nem volt szükséges ott csak 1 et hagytam. Sorolhatnám még, hogy mi minden romlott el csak már így is hosszú a litánia. Hopp még a benzincsap is állandóan eresztett, a karbi benzinszintje magától elállítódott, tűszelep csak néha működött, fékek ha akartak fogni akkor fogtak ha nem nem (egyszer majdnem elütöttek) 11 e FT volt a motor és ráköltöttem úgy még legalább 15 ezret szóval lenne mit mesélni!
Ide hordtam szervizbe
Saját magam és néha édesapám.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 1982 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 1000000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 400 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 1 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.6/10) |
