A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Jawa » Babetta 1972 (49)

Babetta 1972 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fostalicska 49 köbcentivel!

Szöveges ítélet

Szóval erő nagyon nincs benne. Bár az enyémben volt egy kis tuning de még így is a Ponyromet lenyomott! Kényelme az átlagos az átalakított chopperülés miatt. Szerelni megtanultam rajta az hótziher! De hogy szerettem-e? 2006 szeptemberében eléggé amikor szlalomversenyt nyertem vele. Utána is ette az idegeimet és eladtam szerencsére. Azután vettem egy Verhovina 4 est ami mérföldekkel jobb abba csak a benzint kell önteni és kész! 2000 km után dugult el 1 szer a benzincsap de azt szájjal kifújtam és mehettem tovább a Verhóban több az erő kényelmesebb jobban pakolható és mindemellett egy ritka veterán. De a Pannóniát mindmáig megtartottam a Verhót szintén!

Hibalista

- Hmm hol is kezdjem... Minden nap kijött valami rajta volt olyan, hogy a jobb hátsó teló csak úgy kijött menet közben. A bicikliátváltót állandóan eltördelte, a karbi naponta eldugult (pedig 2 ismétlem 2 szűrő volt rajta és a benzin, tank sem volt koszos vagy rozsdás.) Kormányleszorító hosszú csavar eltört (a motort nem is használtam szinte és terepen annál inkább) Hátsó behajtóracsni 2X elsőt még megvettem a másodszori esetben szétbontottam és vágtam bele új kis hold alakú vaspöcköket. indítópofák 2X kuplungpofák 1X kuplungrugók. Szimmeringek, Ja és amikor szedtem le a mágnest a csavar feje lecsavarodott utána próbáltam a mágnest leszedni mivel mágneslehúzót nem lehet kapni próbáltam minden félével 1 esztergáltatott mágneslehúzó beletörött és akkor gurult el a gyógyszer! véső+egy 5kgs kalapács hát le is jött csak maradt az alaplap mögött egy szép hasadék. a letört csavart nem lehetett kiszedni hegesztettem rá egy 5 ös csavart kifelé így mostmár jó lett. A végén már a karbit kb 3 perc volt leszerelni tanklevétettel gyújtótrafólevétellel eggyütt. Aztán ez lement kb 2.5 percre mert ahol 2 csavar nem volt szükséges ott csak 1 et hagytam. Sorolhatnám még, hogy mi minden romlott el csak már így is hosszú a litánia. Hopp még a benzincsap is állandóan eresztett, a karbi benzinszintje magától elállítódott, tűszelep csak néha működött, fékek ha akartak fogni akkor fogtak ha nem nem (egyszer majdnem elütöttek) 11 e FT volt a motor és ráköltöttem úgy még legalább 15 ezret szóval lenne mit mesélni!

Ide hordtam szervizbe

Saját magam és néha édesapám.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (2) Évjárat 1982
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 1000000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 400
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 1 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Jawa

További ítéletek (116 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.